Gravatar

#271 Collateral 11 år siden

Man skal selv have madrasser med. Der er en sofa, men ellers intet af den slags.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#272 Wangsgaard 11 år siden

Københavnerne sover der også og der er god plads i bilen til diverse soveposer :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#273 tiany 11 år siden

Pakke til pakkeleg - tjek
Valar morghulis
Gravatar

#274 Ericmase 11 år siden

Wangsgaard (272) skrev:
Københavnerne sover der også og der er god plads i bilen til diverse soveposer :)

I kommer cirka 14:15 til Nyborg, ikke? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#275 davenport 11 år siden

Jeg ville i hvert tilfælde blive glad for ikke at skulle lave mad, hvis det kan lade sig gøre. Jeg skal møde kl. 7 i morgen, og lave morgenmad, samt smørre 45 stykker smørebrød, så.. Men hvis det er nødvendigt, så selvfølgelig.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#276 Wangsgaard 11 år siden

Ericmase (274) skrev:
I kommer cirka 14:15 til Nyborg, ikke? :)

Jo :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#277 Collateral 11 år siden

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal i morgen? Skal jeg bare være i caféen ved middagstid i forhold til indkøbs-/madhold?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#278 MOVIE1000 11 år siden

Jeg så småt ved at være klar. Har pakket en lille slat film, jeg vil bytte eller sælge. Mangler kun at pakke, pakkelegs gaverne ind. Skal jeg bare dukke op deromkring 13:30? Samme sted ligesom sidste år ik? Lige overfor kirken.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#279 The Insider 11 år siden

#262, I wish, man, I wish! :-(
War. War never changes.
Gravatar

#280 Collateral 11 år siden

Outbound Sith (266) skrev:
Jeg gik nærmest ud fra, at der var overnatning med, eftersom der er morgenmad på indkøbslisten. Det fungerede ret godt med bunkerne af madrasser sidste år.

Jamen det er heller intet problem med overnatning :) Skulle bare lige høre om der var nogen der havde planer om at gøre brug af det.

Skriv ny kommentar: