Time goes fast! :-) Jeg vil gerne reservere en plads i Elisas bil! (hvis vi bliver mange fra København, der gerne vil af sted, kan jeg jo så eventuelt låne mine forældres bil som sædvanligt, og så kan vi køre derover i to biler)
Altså, umiddelbart er folk da gladere for d. 23. nov?
Og hvorfor har du ikke selv svaret derinde?
Fordi den der sære indstilling var slået til D jeg oprindeligt var derinde og så havde jeg glemt at jeg ikke havde markeret. Er syg i mir øje ny her, så kan ikke sidde for meget ved akærmen, men krydstjekker datoer med c cafe søndag senest.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Time goes fast! :-) Jeg vil gerne reservere en plads i Elisas bil! (hvis vi bliver mange fra København, der gerne vil af sted, kan jeg jo så eventuelt låne mine forældres bil som sædvanligt, og så kan vi køre derover i to biler)
Oh yeah! Vi kan sagtens køre i min nye bil, skylder vel også lidt på den front. Har plads til 3 + chauffør hvis vi skal sidde behageligt :)
Elisa, hvis den endelige dato passer ind i min kalender, vil jeg også meget gerne reservere en plads i Novo-bussen. ;)
Fedt! Bilen skal vel også døbes :p. Man kan koble medieafspiller til bilen så der er rig mulighed for at lave playlister. Der er desværre ingen cd-afspiller så johan du må digitalisere dine take that cd'er!
#21 wimmie 11 år siden
Flyt dine planer!
#22 davenport 11 år siden
#23 The Insider 11 år siden
#24 davenport 11 år siden
#25 The Insider 11 år siden
#26 Collateral 11 år siden
#27 Wangsgaard 11 år siden
Oh yeah! Vi kan sagtens køre i min nye bil, skylder vel også lidt på den front. Har plads til 3 + chauffør hvis vi skal sidde behageligt :)
#28 Outbound Sith 11 år siden
Fox Mulder
#29 Wangsgaard 11 år siden
Fedt! Bilen skal vel også døbes :p. Man kan koble medieafspiller til bilen så der er rig mulighed for at lave playlister. Der er desværre ingen cd-afspiller så johan du må digitalisere dine take that cd'er!
#30 gi-jones 11 år siden