Gravatar

#61 Djarnis 11 år siden

Jeg er selvfølgelig klar. Jeg ankommer sammen med PredatorX - There Will Be Blood!!
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#62 Kruse 11 år siden

Sådan! Billy Zane!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#63 Collateral 11 år siden

Djarnis (61) skrev:
Jeg er selvfølgelig klar. Jeg ankommer sammen med PredatorX - There Will Be Blood!!

Bli'r der Jagermeister?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#64 Djarnis 11 år siden

Jeg har i fællesskab med Toke aftalt, at Jägermeister og andet lignende djævelskab bliver liggende derhjemme.
Medmindre at pantomime og Billy Zane endnu en gang skal gå op i en højere enhed!
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#65 davenport 11 år siden

Og hvad med Bacon?????? Will there be that???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#66 Collateral 11 år siden

Djarnis (64) skrev:
Jeg har i fællesskab med Toke aftalt, at Jägermeister og andet lignende djævelskab bliver liggende derhjemme.

Årh øv ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#67 gi-jones 11 år siden

Collateral (60) skrev:
Nope. Et selskabslokale NÆR en kirke. Ja kirken ejer det da også, men det er meget benyttet til fester af alle slags.
Men med akustik som en kirke! :-)

Måske skal vi tage et stort uldent tæppe med...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#68 Collateral 11 år siden

Ja træerne vokser ikke ind i himlen.
Gravatar

#69 evermind 11 år siden

Kommer desværre til at gå glip af dette garanteret mageløse arrangement, da jeg har arbejde og efterfølgende anden aftale den dag. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#70 Kruse 11 år siden

Nooooo :(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: