Er jeg den eneste, som finder reklamen informativ. Jeg var for eksempel slet ikke klar over, at Vatikanet brugte tid på at screene film ;-)
Jeg synes også det er interessant, at filmen bliver markedsført på, at Vatikanet ikke har godkendt denne film. Hvilke målgruppe prøver de at ramme? Ateister? Fortvivlede katolikker?
#9 De forskellige reklameblokke kan købes individuelt eller som en samlet pakke. Skulle man udelukkende have lyst til at købe f.eks. forum-placeringen i bunden af siden, så kan man gøre det. I dette tilfælde er alle tre pladser blevet købt, hvorfor alle tre vises på samme tid. På den måde er det også sikret, at hvis du misser den ene, så fanger du i hvert fald en af de andre :-)
@ BN - Har du ikke hørt om at banner og lignende er faktisk det som er med til at finaciere et site som filmz.dk og alle de mange rejse ham dersen The Insider hele tiden er på ;)
Har du hørt af irekterende reklamer der blinker og bruger lyd bliver blokeret ??
#11 Verbal 12 år siden
Jeg synes også det er interessant, at filmen bliver markedsført på, at Vatikanet ikke har godkendt denne film. Hvilke målgruppe prøver de at ramme? Ateister? Fortvivlede katolikker?
#12 kasperfmn 12 år siden
#13 Nicki52 12 år siden
Den nye danske Oskar vært på tv2 film :-)
#14 BN 12 år siden
Haha. Ja, det kan jeg godt skrive under på!
#15 Highland Park 12 år siden
Jeg syntes nok, at jeg var stødt på bekendtgørelsen før.
#16 The Insider 12 år siden
#17 Takfornu 12 år siden
#18 The Insider 12 år siden
#19 Takfornu 12 år siden
#20 Justin 12 år siden
Har du hørt af irekterende reklamer der blinker og bruger lyd bliver blokeret ??