Gravatar

#131 Yoda 20 år siden

Hvad med Jimi Dini?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#132 myggen 20 år siden

At svare på det, afslører kendskab til en sløj film, så jeg vil ikke gætte med :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#133 Yoda 20 år siden

Ja, den er ikke for fiffig. Købte den i '97 og har forsøgt at se den fire gange siden, men er faldet i søvn hver gang ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#134 Yoda 20 år siden

Men du er da velkommen til at nævne filmens titel, så vi kan få et mere "lødigt" spørgsmål på banen ;-)
Gravatar

#135 evermind 20 år siden

#132+133
Gider I godt lige at blive ved emnet, drenge?! Tråden her skal ikke fyldes med irrelevante indlæg!! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#136 Yoda 20 år siden

Sorry ;-)
Gravatar

#137 myggen 20 år siden

Fair nok:

Nirvana ?

Og hvis det hele skal tages så alvorligt, så tror jeg jeg trækker næsen til mig og 'melder mig ud'.

God fornøjelse !
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#138 Yoda 20 år siden

Ja, det er "Nirvana".

Næste spørgsmål kan stilles efter pricippet "først til mølle", da Myggen har trukket sig.
Gravatar

#139 filmz-bullseye 20 år siden

okay lad mig tage en svær en så:)

Dr. Howard Mierzwiak
Gravatar

#140 evermind 20 år siden

Jeg går ud fra, at du fik øje på mit glimt i øjet?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: