Ja, det er jo fuldstændigt umuligt at kigge på ISP'ens log og se hvilke IPer der har hentet meget fra den ftp. Klart, helt sikkert, aha, helt umuligt. Man kan da slet ikke overvåge den ip og se nøjagtigt hvad det er du henter, nope det er fuldstændigt idiot sikkert, eller vent lige......
Man kan jo også hente via Mirc... Den skulle være rimelig sikker... Kender en del der bruger det... Men det er programmer, spil og film der kan fremtrylles via en mirc klient...
Uanset hvad man bruger kan digitale overførsler spores. Hvis man ikke er villig til at løbe risikoen for at blive nakket, skal man bare lade være... :-)
#21 jo ok undskyld jeg udtalte mig forkert vil gerne omformulere mig så... man kan self godt blive sporet... men det er sq da mere sikket end kazaa lite..!
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
Nu er der så andre måder at kigge data på en det der meget simple program. F.eks. dukke op hos personen man har mistanke om har copyright beskyttet matriale.
#21 filmz-Plimmer 22 år siden
Ja, det er jo fuldstændigt umuligt at kigge på ISP'ens log og se hvilke IPer der har hentet meget fra den ftp. Klart, helt sikkert, aha, helt umuligt. Man kan da slet ikke overvåge den ip og se nøjagtigt hvad det er du henter, nope det er fuldstændigt idiot sikkert, eller vent lige......
#22 filmz-che 22 år siden
#23 McPeter 22 år siden
#24 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#25 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#26 22 år siden
vis man henter skal man også dele, det der pjat med kun at ville hente holder slet ikke.
#27 filmz-Plimmer 22 år siden