Gravatar

#21 jessup 17 år siden

Vaughn/Lindhart - into the wild

Vaughn/stiller - dodgeball

Stiller/diaz - There is somthing about mary
This is just until June
Gravatar

#22 Steffan Rasmussen 17 år siden

Thure Lindhart med Max von Sydow i Pelle Erobreren
Max von Sydow med Cameron Diaz i Minority Report
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#23 Slettet Bruger [438101504] 17 år siden

Jeg anede ikke, at Diaz var med i Minority Report, men når IMDb noterer hende for en uncredited cameo, så må jeg give fortabt ;-)

Solhanne server.
Gravatar

#24 Steffan Rasmussen 17 år siden

Havde heller ikke selv lagt mærke til hende i den, men lagde mærke til at den stod på hendes CV, da jeg havede en filmquiz-runde i sidste års sommerferie (en runde til vores filmquiz i Aalborg).

Cameron Diaz til Tom Wilkinson
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#25 Steffan Rasmussen 17 år siden

Har været på nettet og søge efter cameo'en, og det skulle åbenbart være Cameron Diaz og Cameron Crowe vi ser på dette screenshot jeg har taget fra min udgave. Cameron Crowe sidder og læser en interaktiv udgave af USA Today, hvor den kommer "Breaking News" omkring jagten på John Anderton (Tom Cruises karakter)

Cameron Diaz cameo
Gravatar

#26 Slettet Bruger [438101504] 17 år siden

Cameron Diaz/Jim Carrey - The Mask
Jim Carrey/Tom Wilkinson - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Gravatar

#27 Steffan Rasmussen 17 år siden

Det er din
Gravatar

#28 Slettet Bruger [438101504] 17 år siden

Tom Wilkinson til Forest Whitaker
Gravatar

#29 jessup 17 år siden

Wilkinson/Clooney - michael clayton

Clooney/Tutorro - Oh brother where art thou

Tutorro/Whitaker - The Colour of money
This is just until June
Gravatar

#30 Slettet Bruger [438101504] 17 år siden

Den kan laves med ét mellemled.