Val Kilmer med LL Cool J i Mindhunters LL Cool J med Gerard Depardieu i The Last Holiday (mener jeg i hvert fald den hedder - ikke at forveksle med The Holiday...anyway, det er den med Queen Latifah...)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gerard Depardieu med Andie MacDowell i Green Card Andie MacDowell med Hugh Grant i Four Weddings and a Funeral Hugh Grant med Judy Greer i American Dreamz
Er det bare mig, eller ligner Judy Greer og Joan Cusack hinanden. Jeg har i hvert fald flere gange husket forkert, når jeg har skullet fortælle hvem der er med i en given film, så det kan være at det sidste led lige skal tjekkes, men jeg mener nu det er Judy der er med i den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#181 chuck 17 år siden
#182 Spanner 17 år siden
Jack Nicholson med MIchael Gough i Batman
Michael Gough med Val Kilmer i Batman Forever
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#183 chuck 17 år siden
#184 Steffan Rasmussen 17 år siden
#185 Spanner 17 år siden
Val Kilmer til Gerard Depardieu
#186 wimmie 17 år siden
Val Kilmer med LL Cool J i Mindhunters
LL Cool J med Gerard Depardieu i The Last Holiday
(mener jeg i hvert fald den hedder - ikke at forveksle med The Holiday...anyway, det er den med Queen Latifah...)
#187 Spanner 17 år siden
#188 wimmie 17 år siden
Gerard Depardieu til Judy Greer
#189 Steffan Rasmussen 17 år siden
Andie MacDowell med Hugh Grant i Four Weddings and a Funeral
Hugh Grant med Judy Greer i American Dreamz
Er det bare mig, eller ligner Judy Greer og Joan Cusack hinanden. Jeg har i hvert fald flere gange husket forkert, når jeg har skullet fortælle hvem der er med i en given film, så det kan være at det sidste led lige skal tjekkes, men jeg mener nu det er Judy der er med i den.
#190 wimmie 17 år siden
Synes ikke de ligner hinanden - men har hørt det før, så måske er der alligevel noget om det.