Gravatar

#71 jessup 17 år siden

Den går til Rockysds - jeg har glemt min egen version men jeg tvivler den var i mindre end 3 :)
This is just until June
Gravatar

#72 rockysds 17 år siden

Julianne Moore til Linus Roache.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#73 wimmie 17 år siden

Julianne Moore med Michael Caine i Children of Men
Michael Caine med Linus Roache i Batman Begins
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#74 rockysds 17 år siden

#73 Også min oprindelige udgave, men de har faktisk spillet sammen i en film, så den får lige til i morgen tidlig.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#75 Steffan Rasmussen 17 år siden

Det må være, den efter min mening underholdende, The Forgotten. Jeg hoppede i hvert fald i sædet et par gange da jeg var i biffen og se den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#76 rockysds 17 år siden

#75 Det er det nemlig. Din tur.
Gravatar

#77 chuck 17 år siden

#75 Arg, den havde jeg glemt, høhø
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#78 Steffan Rasmussen 17 år siden

Linus Roache til Alicia Keys
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#79 rockysds 17 år siden

Linus Roache/Gary Oldman - Batman Begins
Gary Oldman/Ray Liotta - Hannibal
Ray Liotta/Alicia Keys - Smokin' Aces
Gravatar

#80 Steffan Rasmussen 17 år siden

Den er fin. Tror den er svær på to. Turen er din Rocky.

Min var:
Linus Roache med Bruce Willis i Hart's War
Bruce Willis med Scarlett Johansson i North
Scarlett Johansson med ALicia Keys i The Nanny Diaries

Skriv ny kommentar: