Gravatar

#11 Snipp 6 år siden

#10 Tak tak :) Går også kun mest i biffen hvis det er en storfilm og for det meste hvis den har fået gode anmeldelser. Min favorit i år er helt klart John Wick 2 og Thor: Ragnarok iblandt dem. Men fedeste effekter var nok bladerunner for mig, dog var den lidt langtrukken til sidst for mit vedkommende. Den dårligste jeg så var nok den nye pirates of caribbean.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#12 Mejse 6 år siden

#11 tja det er du jo ikke alene om :)
jeg er heldigvis ret nem at underholde, så bliver sjældent decideret skuffet over en film, faktisk meget sjovt, tror den film jeg har været mest skuffet over var Mother, men ikke efter jeg havde set den, blev først skuffet efter jeg læste nyheden herinde fra om hvad det hele egentlig var om, det var jo rimelig ligetil, men den fik bare det lille ekstra pift af at være vildt mærkelig fordi at jeg forventede en mærkelig film, så da det pludselig var bekræftet at det faktisk gav mening, forsvandt det gode bare for mig :P

tænker 2049 er en film som man enten finder fantastisk, eller langsom og kedelig, der er nok også folk midt imellem de virker bare få og langt imellem.


john wick 2 og thor3 gav mig præcis hvad jeg forventede og ville have så det var perfekt :)

hmm johnny depp som pirat gav mig også hvad jeg ville have, og forventede, meeeen det var måske lidt problemet da det jo mere eller mindre er den samme film de har lavet hver gang :P

Skriv ny kommentar: