Såvidt jeg har forstået, så er den danske udgave "blot" en to-disc udgave i sædvanlig keepcase (med sleeve??), hvorimod den amerikanske bl.a. indeholder:
# 52-Page Scrapbook of Drawings # Photographs # Images and Notes from Peter Jackson # 4 Exclusive Production Art Prints # Letter of Authenticity
Udover ovenstående, så er den amerikanske box også det mere interessant, end den sølle reg.2 udgave!
Men eftersigende skulle den japanske være mere lækker - vi venter fortsat på et link, Filt ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Mon ikke der kommer en udgave med både film og lækkert ekstramateriale a la LOTR extended udgaverne? Så vil jeg da mene at man har spildt sine penge lidt på de her DVD'er... men lækre ser de dog alle ud.
Tror du har ret - anyways - jeg har endnu ikke selv set mere end den 1. trailer. Gider ikke have en masse billeder smidt i ansigtet inden premieren - jeg synes efterhånden at vi har fået mere end rigeligt af trailers, klip, billeder - - - fint for dem der ikke kan vente...
Kong kommer uden tvivl i en lækker Special Edt Udgave, måske ikke med alle Production Dairies DVD'erne - men uden tvivl med rigeligt materiale :)
#11 filmz-Dennis 20 år siden
Hvad er forskellen på de to udgaver?
Hvad kan den japanske?
#12 Yoda 20 år siden
Reg.2 - KLIK
Reg.1 - KLIK
#13 filmz-Dennis 20 år siden
- kan godt se forskellen ;-)
#14 Yoda 20 år siden
#15 gi-jones 20 år siden
#16 Yoda 20 år siden
Såvidt jeg har forstået, så er den danske udgave "blot" en to-disc udgave i sædvanlig keepcase (med sleeve??), hvorimod den amerikanske bl.a. indeholder:
# 52-Page Scrapbook of Drawings
# Photographs
# Images and Notes from Peter Jackson
# 4 Exclusive Production Art Prints
# Letter of Authenticity
Udover ovenstående, så er den amerikanske box også det mere interessant, end den sølle reg.2 udgave!
Men eftersigende skulle den japanske være mere lækker - vi venter fortsat på et link, Filt ;-)
#17 filt 20 år siden
#18 filmz-Kviksand 20 år siden
#19 filmz-Cyberdog 20 år siden
Tror du har ret - anyways - jeg har endnu ikke selv set mere end den 1. trailer.
Gider ikke have en masse billeder smidt i ansigtet inden premieren - jeg synes efterhånden at vi har fået mere end rigeligt af trailers, klip, billeder - - - fint for dem der ikke kan vente...
Kong kommer uden tvivl i en lækker Special Edt Udgave, måske ikke med alle Production Dairies DVD'erne - men uden tvivl med rigeligt materiale :)
Nej tak - jeg venter......
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971