Synes helt sikkert det er godt score, James Newton formår at ramme plet på både alle føelsescues, samt et fremragende tema. Men måske er det ikke lige mit favoritscore fra ham. I øvrigt var det Howard Shore der var blevet sat på projektet, men han blev fyret=)
Jeg har desværre fået nogle ret dyriske overboer, der gerne omkring kl. 24.00 elsker at kaste sig ud i, hvad der lyder som sex af den eksperimenterende slags - og det er højlydt, skulle jeg hilse at sige! Så "King Kong" scoret er ret godt at have ved hånden til at overdøve de "gymnastiske" lyde fra anden sal ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#11 gi-jones 18 år siden
#12 thomas040 18 år siden
#13 filmz-chicago81 18 år siden
#14 Yoda 18 år siden
Det er et suverænt og yderst gennemført score, der hos mig har kørt på repeat den sidste måned.
#15 filmz-Bruce 18 år siden
#16 Yoda 18 år siden
For tiden skruer jeg rent faktisk op!
Jeg har desværre fået nogle ret dyriske overboer, der gerne omkring kl. 24.00 elsker at kaste sig ud i, hvad der lyder som sex af den eksperimenterende slags - og det er højlydt, skulle jeg hilse at sige! Så "King Kong" scoret er ret godt at have ved hånden til at overdøve de "gymnastiske" lyde fra anden sal ;-)
#17 filmz-Bruce 18 år siden