#16 Men sandelig, nu er vittigheden genfunden! Alvorligt talt dog, du burde nok konsultere en kognitivist, hvis du bliver ved med at Olsenes, hver gang du hører "vitterligt" :)
#16 Men sandelig, nu er vittigheden genfunden! Alvorligt talt dog, du burde nok konsultere en kognitivist, hvis du bliver ved med at Olsenes, hver gang du hører "vitterligt" :)
Er klar :) - er vildt træt, fordi jeg har haft en hård weekend med alkohol, men der er købt kiks og brie, cola, salmiakbolscher og chokoladekiks(selvom alle tingene egentlig er dårlig at holde sig vågen på), og ser det sammen med en kammerat.
Har set det siden 2000, men har aldrig været så dårlig forberedt som i år. Har ikke set en eneste af filmene...
Ser det, så længe jeg kan holde mig vågen. Har været på job til 21 i aften, til fest natten mellem lørdag og søndag, skal møde kl 8 mandag morgen og næsten ikke set en eneste af filmene. Så egentlig burde det være mig ligemeget, men har muligheden/tiden og lidt af lysten for første gang i 3 år.
Har naturligvis ingen favoritter, nu jeg mangler at se næsten samtlige. Det danske bidrag var jeg dog ikke voldsomt imponeret af.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#11 Muldgraver 11 år siden
Og når du har set den, er du ked på en anden måde, en bedre måde.
Du bør vitterligt få set den snarligst :)
#12 MMB 11 år siden
Har du tænkt dig at lade Rommedahl starte i næste kamp? :)
#13 misuma 11 år siden
Gaab, så trææt. Må. Sove...
#14 Geekalot 11 år siden
#15 Muldgraver 11 år siden
Had betyder det?
#16 MMB 11 år siden
Hehe, vidste godt, at min (dårlige) joke ville gå tabt. Den gik bare på, at jeg næsten ikke kan læse "vitterlig" i en sætning uden at tænke Morten Olsen. http://sporten.tv2.dk/em/2012-06-09-sprogguide-l%C...
#17 Muldgraver 11 år siden
Men sandelig, nu er vittigheden genfunden! Alvorligt talt dog, du burde nok konsultere en kognitivist, hvis du bliver ved med at Olsenes, hver gang du hører "vitterligt" :)
#18 MMB 11 år siden
Hehe, det ved jeg nu ikke. :P
#19 Skeloboy 11 år siden
Har set det siden 2000, men har aldrig været så dårlig forberedt som i år. Har ikke set en eneste af filmene...
#20 Hr. Nielsen 11 år siden
Har naturligvis ingen favoritter, nu jeg mangler at se næsten samtlige. Det danske bidrag var jeg dog ikke voldsomt imponeret af.