Gravatar

#11 Muldgraver 11 år siden

Lord Beef Jerky (4) skrev:
Jeg skal se det, men er slet ikke klar! Jeg har ikke set Amour, og det gør mig ked =(

Og når du har set den, er du ked på en anden måde, en bedre måde.

Du bør vitterligt få set den snarligst :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#12 MMB 11 år siden

Muldgraver (11) skrev:
Og når du har set den, er du ked på en anden måde, en bedre måde.

Du bør vitterligt få set den snarligst :)

Har du tænkt dig at lade Rommedahl starte i næste kamp? :)
Gravatar

#13 misuma 11 år siden

Hvert år er planen at se det fra start til slut. Hvert år fejler det.

Gaab, så trææt. Må. Sove...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14 Geekalot 11 år siden

op 05.30 og på Work ..... træls chefen ikke kan forstå man gerne vil se oscars og ikke har lyst til at arbejde lige bagefter hehe
Gravatar

#15 Muldgraver 11 år siden

Foeller (12) skrev:

Had betyder det?
Gravatar

#16 MMB 11 år siden

Muldgraver (15) skrev:
Foeller (12) skrev:

Had betyder det?

Hehe, vidste godt, at min (dårlige) joke ville gå tabt. Den gik bare på, at jeg næsten ikke kan læse "vitterlig" i en sætning uden at tænke Morten Olsen. http://sporten.tv2.dk/em/2012-06-09-sprogguide-l%C...
Gravatar

#17 Muldgraver 11 år siden

Men sandelig, nu er vittigheden genfunden! Alvorligt talt dog, du burde nok konsultere en kognitivist, hvis du bliver ved med at Olsenes, hver gang du hører "vitterligt" :)
Gravatar

#18 MMB 11 år siden

Muldgraver (17) skrev:
Men sandelig, nu er vittigheden genfunden! Alvorligt talt dog, du burde nok konsultere en kognitivist, hvis du bliver ved med at Olsenes, hver gang du hører "vitterligt" :)

Hehe, det ved jeg nu ikke. :P
Gravatar

#19 Skeloboy 11 år siden

Er klar :) - er vildt træt, fordi jeg har haft en hård weekend med alkohol, men der er købt kiks og brie, cola, salmiakbolscher og chokoladekiks(selvom alle tingene egentlig er dårlig at holde sig vågen på), og ser det sammen med en kammerat.

Har set det siden 2000, men har aldrig været så dårlig forberedt som i år. Har ikke set en eneste af filmene...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#20 Hr. Nielsen 11 år siden

Ser det, så længe jeg kan holde mig vågen. Har været på job til 21 i aften, til fest natten mellem lørdag og søndag, skal møde kl 8 mandag morgen og næsten ikke set en eneste af filmene. Så egentlig burde det være mig ligemeget, men har muligheden/tiden og lidt af lysten for første gang i 3 år.

Har naturligvis ingen favoritter, nu jeg mangler at se næsten samtlige. Det danske bidrag var jeg dog ikke voldsomt imponeret af.
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: