Jeg er nok bare blevet for gammel, for jeg kan ikke se noget sjovt i Klovn mere. Det er det samme hver gang og uden nogen for for overraskelser. Deres "opførelse" af "Lang fra Las Vegas-musicalen" var decideret pinlig.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg forstår nok bare ikke den selvfede måde, det skal fremstilles på. Jeg savner noget udvikling i serien. De første afsnit af både Office, Curb og Klovn var sjove, men lider under gentagelser. U-sjove optrin bliver ikke sjove, bare fordi de medvirkende griner, mens de laver det.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg hader også Langt Fra Las Vegas men elsker til gengæld Klovn! Aftenens afsnit var dog et af de kedeligste indtil nu. Ikke et eneste reelt grin kom der ud af det. :(
#35 Det var jo med fuldt overlæg fra historiens side at det skulle være "decideret pinligt".
#31 chandler75 19 år siden
Og man må sige at Mia Lyhne arbejder for sin løn!
#32 Bates 19 år siden
#33 DarkLight 19 år siden
#34 davenport 19 år siden
#35 lyspunkt 19 år siden
Deres "opførelse" af "Lang fra Las Vegas-musicalen" var decideret pinlig.
#36 DarkLight 19 år siden
#37 lyspunkt 19 år siden
U-sjove optrin bliver ikke sjove, bare fordi de medvirkende griner, mens de laver det.
#38 filmz-Kadann 19 år siden
Det skal du ikke være ked af, jeg kan heller ikke se det sjove i "Klovn", og for den sags skyld heller ikke "Langt fra Las Vegas". :)
#39 filmz-sanjo 19 år siden
#40 pulse83 19 år siden
#35 Det var jo med fuldt overlæg fra historiens side at det skulle være "decideret pinligt".