Hmm ... du har kommenteret det her indlæg, FØR det blev postet!!! .... Spooky!
Lavede lidt skæg med Paki dons evne til, tit at komme til at kommentere sine egne indlæg, istedet for det før hans, som han også er oppe at køre over i # 14 :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Lavede lidt skæg med Paki dons evne til, tit at komme til at kommentere sine egne indlæg, istedet for det før hans, som han også er oppe at køre over i # 14 :)
#11 BN 11 år siden
Der skal ikke kun et lyssværd til, men også en hest. Jævnfør de berømte ord:
"May the horse be with you."
Og: "Use the horse, Luke!"
#12 the_paki_don 11 år siden
Hvis jeg skulle røve en bank med et lyssværd, så skulle jeg gå ind i en bank med kutte og en ghettoblaster og så fyre op for "Duel of the Fates".
Det får mig til at tænke, hvor fornøjeligt anderledes bank kuppet fra starten af "The Dark Knight" ville have været, hvis der havde været lyssværd...
BN
Det er derfor, jeg er så vild med den Old Spice reklame med "I'm on a horse". Fantastisk Star Wars hyldest.
#13 BN 11 år siden
Jeg vil faktisk vove den påstand, at ganske mange filmscener ville være fornøjeligt anderledes, hvis der havde været lyssværd med! ;-)
Indeed!
#14 the_paki_don 11 år siden
Selvfølgelig!
HOLD DA KÆFT, jeg formåede at sætte det rigtige tal ved det rigtige citat!
WEEEEEEEEEEEEEE!!!!
#15 Åkepool 11 år siden
Hvad så, har du fået fat i de våben du skulle bruge og har du fået lavet dit photoshoot og blev det godt?
#16 BN 11 år siden
Hmm ... du har kommenteret det her indlæg, FØR det blev postet!!! .... Spooky!
#17 Åkepool 11 år siden
#18 the_paki_don 11 år siden
Jeg har fundet fotograf, Green Screen rum og så er jeg ved at få en kontakt i hus til at skaffe alskens våben, men det er endnu ikke sket.
Jeg vil lige pointere, at jeg startede med at skrive #18, men så rettede jeg det til #15.
Hvad FANDEN sker der for mig lige pt.??!?
#19 BN 11 år siden
Nå, så forstår jeg bedre. ;-)