tak for jeres forslag.. det burde at være nok til jeg kunne få grinet lidt..
#11 og ja det er næsten det samme. og det tænkte jeg også da jeg oprettede tråden, men jeg gjorde det alligevel da jeg mente at det ikke behøvede at blive til en dum tråd om "nej en skod film, din prut" og det gjorde det jo heller ikke.
#13 det er alligevel den onde klassiker :) Havde selv lige det quote fremme inde i movie quotes:
You can start by wiping that fucking dumbass smile off your rosy fucking cheeks. Then you can give me a fucking automobile. A fucking Datsun, a fucking Toyota, a fucking Mustang, a fucking Buick. Four fucking wheels and a seat.
#11 Skobbolop 22 år siden
vi kan jo blive ved med at nævne gode komedier..:
Bedazzled
på den anden side bad #1 jo om det :D
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#12 filmz-Frex 22 år siden
#11 og ja det er næsten det samme. og det tænkte jeg også da jeg oprettede tråden, men jeg gjorde det alligevel da jeg mente at det ikke behøvede at blive til en dum tråd om "nej en skod film, din prut" og det gjorde det jo heller ikke.
men tak igen.
#13 filmz-Dennis 22 år siden
S.: You can start by whiping that fucking grin of your fucking face and give me a fucking key to a fucking car............
S.: Where is your other hand?
J.: It on my pillow
S.: THAT IS NOT A PILLOW!!!!!!!!!!
KANON FILM
#14 chandler75 22 år siden
#15 inflector 22 år siden
You can start by wiping that fucking dumbass smile off your rosy fucking cheeks. Then you can give me a fucking automobile. A fucking Datsun, a fucking Toyota, a fucking Mustang, a fucking Buick. Four fucking wheels and a seat.