Der hvor jeg skrev mig op :) Den Fona vi talte om tidligere, de ringede i dag kl. 1030, mens jeg stod inde ved Bahne og købte gaver. Jeg fik så det sidste eksemplar fra den seneste sending, og købte samtidigt en ekstra nunchuck og Zelda (de havde ikke flere wiimotes), så jeg slap med 3k ligeud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#172 Du må da snart holde en Wii event, jeg hungrer stadig efter at prøve en! Btw, wiimotes, jeg så da at der var en bunke af dem, nede i fona på strøget, oppe ovenpå ved alle konsolerne :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Oki, går nok lige lidt tid inden jeg får råd til at købe en :]
Og jeg er officielt ved at kaste op over det fiskning. Jeg kan bare ikke. Har siddet her i snart en time, og kun 4 gange haft en fisk på krogen, og alle fire gange var det mens jeg var ved at smide wiimoten væk, og derfor slap fisken af krogen igen. Argh!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Peter Monleneux har det med at hype sine spil ekstrem, og når de så kommer ud har de tit endt med at skuffe forfærdeligt, men det er lidt synd, fordi han kan jo godt når han vil og giver sig tid til det, manden hjalp jo med at opbygge Bullfrog næsten, som desværre ikke er til mere.
Her er en Demo af et eksperiment fra GDC 2005, som han kalder The Room, det er en Demo af hvad Next Gen kunne se ud som om en del år, der lægges vægt på realisme, fysik, og Portals (har vi da set i Prey og andre spil) måske men jeg vil aligvel vove at påstå at det her overgår de Portaler 8-)
Og gad vide om han hel har droppet Demitri, som han om noget har hypet til det vanvigtige, ved stortset intet at fortælle om det.
Bliver spændende at se hvad han kommer på næste gang af nye spil ide'er (lige nu arbejdes der på høj tryk med Fable 2) fordi han er sku en dygtig og ekstrem kreativ mand
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#171 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#172 dyg 17 år siden
#173 filmz-herskegut 17 år siden
Du må da snart holde en Wii event, jeg hungrer stadig efter at prøve en!
Btw, wiimotes, jeg så da at der var en bunke af dem, nede i fona på strøget, oppe ovenpå ved alle konsolerne :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#174 dyg 17 år siden
Og jeg er officielt ved at kaste op over det fiskning. Jeg kan bare ikke. Har siddet her i snart en time, og kun 4 gange haft en fisk på krogen, og alle fire gange var det mens jeg var ved at smide wiimoten væk, og derfor slap fisken af krogen igen. Argh!
#175 dyg 17 år siden
#176 elwood 17 år siden
#177 dyg 17 år siden
Smider bobberen ud, og i samme øjeblik der hives i den nedefra, så rykker jeg hårdt opad i wiimoten, og der er fisk på krogen. Virker hver gang.
#178 elwood 17 år siden
btw skal der ikke være fisk i nærheden før du gør det, fordi hvis ikke damm en fiskestang du har hehe.
#179 DarkLight 17 år siden
#180 elwood 17 år siden
Her er en Demo af et eksperiment fra GDC 2005, som han kalder The Room, det er en Demo af hvad Next Gen kunne se ud som om en del år, der lægges vægt på realisme, fysik, og Portals (har vi da set i Prey og andre spil) måske men jeg vil aligvel vove at påstå at det her overgår de Portaler 8-)
The Room
Og gad vide om han hel har droppet Demitri, som han om noget har hypet til det vanvigtige, ved stortset intet at fortælle om det.
Bliver spændende at se hvad han kommer på næste gang af nye spil ide'er (lige nu arbejdes der på høj tryk med Fable 2) fordi han er sku en dygtig og ekstrem kreativ mand