Så kom browseren. Nået som sædvanlig kun lige at downloade og lege meget kort med det her til morgen.
Umiddelbart virker det lidt som en gimmick indtil der kommer Wii specifikke sider, da indtastning og decideret browning er omstændig. Indtil videre kan jeg ikke se nogle grund til hvorfor man skulle starte sin Wii og gå på nettet. Og self. har jeg et proof of concept.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Er lige kommet hjem fra julelir, har været afsted siden fredag. Jeg griber som det første min Wiimote, og vil tænde min Wii, men intet sker! Batterierne er åbenbart kørt døde i løbet af weekenden, hvor den ikke har været i brug :S
Kan det være fordi, noget konstant har presset på en af wiimotens taster, mens jeg har været væk. Eller har jeg bare været uheldig med batterierne? For jeg antager jo naturligvis, at det ikke er standard procedure.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Dansk pris på en Blu-ray-film vil nok ligge omkring 279 kroner
På axel ligger de mellem kr. 250,- og 400,- Jeg indså lige hvor dyrt det ville være for mig at udskifte de bedste af mine DVD-udgivelser med Blueray/HD-DVD... :(
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#211 DarkLight 17 år siden
#212 elwood 17 år siden
btw Weather Game
hehe
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#213 DarkLight 17 år siden
Umiddelbart virker det lidt som en gimmick indtil der kommer Wii specifikke sider, da indtastning og decideret browning er omstændig.
Indtil videre kan jeg ikke se nogle grund til hvorfor man skulle starte sin Wii og gå på nettet.
Og self. har jeg et proof of concept.
#214 dyg 17 år siden
Er lige kommet hjem fra julelir, har været afsted siden fredag. Jeg griber som det første min Wiimote, og vil tænde min Wii, men intet sker! Batterierne er åbenbart kørt døde i løbet af weekenden, hvor den ikke har været i brug :S
Kan det være fordi, noget konstant har presset på en af wiimotens taster, mens jeg har været væk. Eller har jeg bare været uheldig med batterierne? For jeg antager jo naturligvis, at det ikke er standard procedure.
#215 elwood 17 år siden
#216 dyg 17 år siden
#217 elwood 17 år siden
hh jeg skal ha prøvet min julegave fra Min fætter i aften.
Et Wii RGB Scart Kabel Yes!
hehe.
#218 Captain Vallo 17 år siden
... og har købt et større lager af batterier til mine remotes.
De har det med at blive flade, syn's jeg.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#219 DarkLight 17 år siden
#220 filmz-lbw 17 år siden
På axel ligger de mellem kr. 250,- og 400,- Jeg indså lige hvor dyrt det ville være for mig at udskifte de bedste af mine DVD-udgivelser med Blueray/HD-DVD... :(