Damm nu fik jeg gennemført GOW (gears of war her efter vi havde skudt nytåret ind ude hos min ven, hvor jeg havde slæbt 360'eren og min Wii med, fordi han har et kickass lydsystem, damm souround sparker røv i GOW hehe.
Det er første gang jeg har siddet og tænkt, damm det spil var da ikke særlig langt, det stoppede lige da men var allermest igang.
Men det var så kvalitet hele vejen igennem frem for Kvanitet, så det er sku ok aligevel, Så må man bare vente på CliffyB få lavet det næste spil i serien.
Ps. det blev spillet på hardcore.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"De wrist straps, der sidder på Wii Remote holder fint, hvis man spiller på den måde manualen og skærmteksten anviser. Der findes dog personer, der spiller med ekstremt overdrevne bevægelser og i disse tilfælde kan wrist strappen gå af under helt ekstreme forudsætninger."
Føler du dig alligevel usikker, så sender vi dig en ny wrist strap, når vi modtager dem. Det, du i så fald skal gøre, er at maile mig din Wiis serienummer og sende dine gamle straps i bytte til:
#237 ok den var ny, ved mig sku hun bare ha mit wii serie nummer så kom de nye wrist straps med posten et par dage efter, det er måske fordi de får så mange henvendelser om det, at de vil gøre det mere besværligt.
Jeg havde det lidt på fornemmeren at det her ville udvikle sig, når folk fandt ud af det, tror de har modtaget en storm af mails omkring det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sikkert, og hvis det bare var muligt at tage sine straps med ind til en forretning og få de andre med igen med det samme, så gjorde jeg det med glæde. Men jeg vil ikke risikere at skulle undvære dem i to uger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#231 Corgan 17 år siden
Det lyder lækkert med HD-DVD drevet... men fuck hvor er det dyrt!
#232 filmz-lbw 17 år siden
Fandt spillet PES6 til xbox360 til en ok pris (19,95£ + 2£ lev.) hos game.co.uk. Hurtig levering til døren (2-3 dage)!
Edit: de er midlertidigt out-of-stock :(
#233 elwood 17 år siden
Det er første gang jeg har siddet og tænkt, damm det spil var da ikke særlig langt, det stoppede lige da men var allermest igang.
Men det var så kvalitet hele vejen igennem frem for Kvanitet, så det er sku ok aligevel, Så må man bare vente på CliffyB få lavet det næste spil i serien.
Ps. det blev spillet på hardcore.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#234 Captain Vallo 17 år siden
Kan varmt anbefales, hvis man vil have en anderledes spiloplevelse, end man er vant til.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#235 HeavyClaus 17 år siden
Ja, Shadow of colossus er genialt godt! Ico kan også varmt anbefales!
#236 Captain Vallo 17 år siden
Ja, det ved jeg ...
Men hvor får jeg fingre i Ico til en hæderlig pris?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#237 dyg 17 år siden
Ja, så skal jeg undvære straps indtil da?
#238 elwood 17 år siden
Jeg havde det lidt på fornemmeren at det her ville udvikle sig, når folk fandt ud af det, tror de har modtaget en storm af mails omkring det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#239 dyg 17 år siden
#240 HeavyClaus 17 år siden
Hmm, mener EB Games har det til 280? Om det så er hæderligt kan diskuteres ;-)
Var selv heldig at få en helt ny Limited Edition til kun 100kr på dba... :-)