Gravatar

#31 Giraffen 9 år siden

MoH (30) skrev:
Har egentlig haft de samme forventninger som dig, regner også med at spille det når det en dag falder i pris eller jeg kan låne det på biblioteket


Efter at have gennemført det vil jeg sige at det er en god ide.
Gravatar

#32 TP-DK 9 år siden

Jeg er nået til kapitel 15 i The Order, så der er vist ikke så længe til jeg har gennemført det.

Jeg har ikke fortrudt mit køb af det, fed historie med interessante karakterer og godt skyde gameplay. Der er mange cutscenes og der er da også en del design ting man kan undre sig over er lavet sådan, især de qte's der er med er fesne.

Men jeg synes det er et virkelig underholdene spil, elsker når man faktisk ser frem til hvad der sker bagefter.

"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#33 Giraffen 9 år siden

Jeg vil også lige understrege at jeg ikke har fortrudt mit køb af The Order. Det er et fedt spil, med enkelte ting som godt kunne have været udført lidt bedre, eller måske endda været fjernet helt fra spillet, som i sidste ende leverer fordi den verden som spillet bygger op virker virkelig spændende og jeg håber at vi får endnu et spil, så Ready at Dawn kan bygge videre på det de har startet med The Order.

Det skader heller ikke at The Order uden tvivl er det flotteste PS4 spil på markedet, og måske endda bare det flotteste spil uanset platform (PC included... ja du hørte rigtigt "master race") ;)

For mig kan en lineær historie på 7-8 timer være ligeså meget værd som et open-world spil med uendelige timers gameplay. Det eneste der betyder noget i sidste ende er følgende: var jeg underholdt mens det stod på? Og i The Order's tilfælde er svaret et klart ja.

Jeg tror bare man skal spørge sig selv om man er villig til at betale fuld pris for et lineært spil på 7-8 timer inden man køber det eller ej. Hvis man er til lineære og historiedrevne spil, så er jeg tilbøjelig til anbefale det. Men det må selv være op til en at bedømme om man synes det kunne være pengene værd eller ej.

Bare for sjov skyld: Hvis jeg skulle smide en karakter på spillet ville jeg enten give det 8/10 eller 4/6.
Gravatar

#34 MoH 9 år siden

Er der en af jer som vil hjælpe mig med at få co-op trofæerne i Far Cry 4 på PS4?
Gravatar

#35 TP-DK 9 år siden

Kan man ikke spille det over shareplay?

Eller har du en af de koder man kan dele ud så ens venner kan spille med en i en time?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: