Gravatar

#51 elwood 17 år siden

#50 stop så!, der er jo al for mange spil i 2007 man bliver jo ruineret 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 elwood 17 år siden

Regner dog med at bytte The Darkness med BioShock for at få prisen lidt ned, det har jeg gennemført, og ikke rigtig noget ved at genspille.

Obs. slutscenerne, og især slutningen er meget skuffene, Gameplayet falder til jorden til sidst, men det var et sjov spil så længe det varede lige med undtagelse af slutakten.

Gravatar

#53 dyg 17 år siden

Ved ikke om linket er blevet bragt før, men her er en trailer til RRR2.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#54 elwood 17 år siden

#53 nej der ramte du noget jeg ikke havde været indeover .... satans! hehe 8-)
Gravatar

#55 dyg 17 år siden

Woohoo!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#56 Corgan 17 år siden

#50:

Jeg synes de fokuserer lige lovlig meget på Gears of War. IMO var der tonsvis af ting der kunne forbedres i GOW, så jeg har lidt svært ved at se hvorfor de ikke bare kan se spillet (AOT) med friske øjne. Det er jo ikke GOW2.
AOT ser dog spændende ud. Jeg gennemfører sjældent et spil medmindre det er i co-op mode.
Gravatar

#57 elwood 17 år siden

#56 sjov jeg var ved at skrive noget ligne det samme, men opgav hen af vejen at fuldføre det, men ja jeg er enig.

Det jeg har set og hørt 1up tale om lød meget mere spændende end det her uddrag.
Gravatar

#58 elwood 17 år siden

Bruce, så kan du godt begynde og lægge penge til side, her kommer et spil mere for din Datter, og de andre små, du får på besøg.

Lego Indiana Jones!

Hvis de kan skabe samme humor, og lettilgænglige gameplay, som til Star Wars Lego skal jeg så meget ha det, og så er jeg sku ligeglad med at gameplayet er meget simplt og umiddelbart henvender sig til små børn måske.

Lego SW, viste tydligt at Voksne også sagtens ku være med, vi kan grinne af velkendte scener fra filmen genskabt i Lego og med et Glimt i Øjet.

Glem alle andre spil jeg har hypet før, det her bliver Stort! 8-)
Gravatar

#59 McPeter 17 år siden

#58 - ej hvor stenet. Der for 5 år siden eller hvornår det var Lego havde ret store problemer gik jeg faktisk og tænkte på at de burde lave noget Indiana Jones lego, for dét var da noget med potentiale. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#60 filmz-Bruce 17 år siden

#58 Det er simpelthen kanon :) Lego Star Wars II er børnene ellevilde med, så det her er fedt. Men lang tid til 2008 :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: