Gravatar

#101 NightHawk 17 år siden

# 99 -

Ved ikke om du kender denne perle med Gene Kelly og Judy Garland. Hvis ikke kan den varmt anbefales :)

Summer Stock

DVD
http://www.axelmusic.com/productDetails/0125696785...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#102 elwood 17 år siden

#100 Fantastisk nummer som vi har nævnt et par gange her i tråden, men det er jo heller ik til at holde styr på.

Så fik jeg lige set TE Part 2's xtra matriale færdigt.

Ret sjovt lige at få lidt bagom viden af de forskellige danser, Bobby Van's hoppene nummer gjorde at han var syg ca. et hel år bagefter, når man ser det kan man også sagtens tænke sig til det må ha været hårdt for ham.

Den bedste del af xtra matrialet var faktisk ikke interview'sne med alle danserne, eller de små kom sammen der blev lavet.

Men derimod en 37 min. lang dok. der fortæller om alle kræfterne Bag som koregraferne, Instruktørene, Komponisterne osv. hvor vi høre små anekdoter, omkring de forskellige og også om hvor krævene nogen af dem var, uden dem her ville MGM's Musicals slet ikke havde været det som de endte med.

Lidt sjovt også at høre at Seven Brides for Seven Brothers brugte ikke kun danser faktisk var mange af de syv "Brøder" plukket af hel andre grunde, f.eks. der var en på MGM der ku lave et backflip, og på trods af han ikke var danser blev han valgt til filmen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#103 elwood 17 år siden

Come on godammit don't you die on me now Thread.

8-)
Gravatar

#104 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Tjaa ... er bare ikke faldet over nogle nye klip for tiden :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#105 filmz-Bruce 17 år siden

[url= er jeg så[/url] :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#106 filmz-Bruce 17 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#107 Benway 17 år siden

Ang. sange og dansenumre så synes jeg [url= her[/url] er fantastisk.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#108 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 106 Ja, det var den jeg linkede til i vores gruppe på FB. Så den da jeg var i Laserdisken forleden :)

# 107 Herligt link - Tak :)

Gravatar

#109 elwood 17 år siden

#104 sku bare lige forhindrer tråden i at dø ud, selv hvis jeg ikke lige havde nogle indlæg 8-)
Gravatar

#110 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 109 Men vores gruppe på FB er ikke så aktiv fortiden for vi er jo her istedet, men mon ikke vi kunne gøre den også lidt mere aktiv, da der kan klippene jo også vises :)

Skriv ny kommentar: