We were Soldiers, jeg er vist den eneste bruger indtil videre da kan lide den film og forstå slet ikke hvorfor, den var da god og spændene og den her masser af "Krig" med i. Plus en Sublim Mel gibson i Hovedrollen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
14# Plus at de har en opdigtet historie, da de fleste Krigs film handler om rigtige hændlser, dog smække de lidt mere ting på især i Black Hawk down og Saving private Ryan.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
'The Thin Red Line' er krigsfilmen over alle for mig. Faktisk filmen over alle.
Ellers er den russiske krigsfilm 'Gå og se' (originaltitel 'Idi i Smotri') et mesterværk af rystende dimensioner. Autenticiteten i sprog, omgivelser og stemning hæver filmen langt over mange amerikanske genrefæller, samtidig med at filmen er lysende kunstnerisk anlagt. Den kan fås i både TP og Fona og for alle filminteresserede opfordrer jeg til, at man tjekker den ud.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
'The Thin Red Line' er krigsfilmen over alle for mig. Faktisk filmen over alle.
Jeg tror ikke umiddelbart at det vil være en film for ham(baseret på hans posts), men jeg er enig i at det er en fantastisk film :)
RasmusFL (16) skrev:
Ellers er den russiske krigsfilm 'Gå og se' (originaltitel 'Idi i Smotri') et mesterværk af rystende dimensioner. Autenticiteten i sprog, omgivelser og stemning hæver filmen langt over mange amerikanske genrefæller, samtidig med at filmen er lysende kunstnerisk anlagt. Den kan fås i både TP og Fona og for alle filminteresserede opfordrer jeg til, at man tjekker den ud.
Den lyder rigtig god. Jeg har den liggende på hylden(Jeg har alt for mange usete film i øjeblikket) og jeg glæder mig til at få den set :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
We were Soldiers, jeg er vist den eneste bruger indtil videre da kan lide den film og forstå slet ikke hvorfor, den var da god og spændene og den her masser af "Krig" med i. Plus en Sublim Mel gibson i Hovedrollen.
Jeg synes også den er god. Den er velspillet og har fine action-scener, dog synes jeg den er en tand for amerikansk og klassisk. :)
#11 Batsy 14 år siden
#12 HelmerJ 14 år siden
#13 MOVIE1000 14 år siden
#14 Babo Rises 14 år siden
Disse er mere actionfilm..
#15 Batsy 14 år siden
#16 RasmusFL 14 år siden
#17 I.F.F. 14 år siden
en af de bedste og forbandet jeg glemte at få den med på min 1990+ top 20
#18 Kruse 14 år siden
Jeg tror ikke umiddelbart at det vil være en film for ham(baseret på hans posts), men jeg er enig i at det er en fantastisk film :)
Den lyder rigtig god. Jeg har den liggende på hylden(Jeg har alt for mange usete film i øjeblikket) og jeg glæder mig til at få den set :)
#19 Babo Rises 14 år siden
#20 IK 14 år siden
Jeg synes også den er god. Den er velspillet og har fine action-scener, dog synes jeg den er en tand for amerikansk og klassisk. :)