# 13 Har lige bestilt en boks med en del af hans film som jeg læste om på Criterions hjemmeside. Jeg glæder mig virkelig til at gense hans film i en god kvalitet:
#13 - Glæd dig! Jeg købte den for et år siden uden at have set noget af Rohmer før. Var lidt bekymret for, om det ville være *for* langsomt og filosoferende til mig, men jeg faldt pladask for stemningen i hans film. Ekstramaterialet er simpelthen fantastisk.
Jeg har i øvrigt et par flotte, franske originalplakater fra 'Ma nuit chez Maud' i den store 160x120cm-størrelse liggende et sted.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg har ikke set ham i biffen siden hans Årstidsfilm kørte i Grand, men tilgengæld på VHS og enkelte på dvd, men med Criterion turde jeg godt tage chancen. Kender du nogle bøger om ham ???
Nej, desværre. Ikke andet end at der er et afsnit om ham i Chrsitian Braad Thomsens bog 'Kameraet som pen'. Men kan ikke huske, om det er godt eller ej.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#11 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Det er vist snart på tide at gense 'Ma nuit chez Maud' :-)
#13 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
http://www.amazon.com/Eric-Rohmers-Six-Moral-ales/...
#14 sluppermand 17 år siden
#15 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Jeg har i øvrigt et par flotte, franske originalplakater fra 'Ma nuit chez Maud' i den store 160x120cm-størrelse liggende et sted.
#16 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Jeg har ikke set ham i biffen siden hans Årstidsfilm kørte i Grand, men tilgengæld på VHS og enkelte på dvd, men med Criterion turde jeg godt tage chancen. Kender du nogle bøger om ham ???
#17 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#18 filmz-Crystalstar1200 17 år siden