Gravatar

#151 Benway 18 år siden

Jeg kan jo kun tale for mig selv, men jeg hader den på ingen måde. Der er ingen film tilbage på listen, som jeg synes er dårlige. Kun gode og mindre gode. Jeg er sikker på at "Sin City" fansene følger sig mindst lige så forfulgt. ;)

Jeg tror dog ikke jeg vil stemme mere på den i denne omgang, da det ikke rigtig lader til at føre nogle vejende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#152 rockysds 18 år siden

"It's hard out here for a Sin City-fan" ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#153 lagoni 18 år siden

Jeg har det lidt omvendt, jeg har svært ved at finde film at give plus :) Min Sin City-nedstemning lader heller ikke til at føre nogen steder dog...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#154 jessup 18 år siden

#151 den er røget fra 30+ ned til lige over 20 så jeg tror nu nok den kan ryge væk men det går meget langsomt.

Jeg synes egentligt det er en fin film, men der er mange andre der er bedre.
This is just until June
Gravatar

#155 Benway 18 år siden

#154 Okay, jeg var ikke klar over den havde været så højt oppe. Jeg synes også den er udmærket, blot ikke blandt de bedste.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: