Ja når det kan lade sig gøre for klubber, at købe spillere selv om man ingen penge har. Så er det jo nemt. Man skal dog stadig huske på, at det er Milan selv som har valgt at lade ham gå. Det er sq stort af en klub at lade en af verdens bedste angribere gå, fordi han selv ønsker det.
Synes også jeg hørte Mourinho sige engang, at var en spiller utilfreds i Chelsea så fik de lov at skifte klub. Hvorfor vil han så ikke tillade Gallas, Drogba og Crespo at skifte klub.
Og hans udtalelser om, at det er Chelseas fortjeneste at Sheva er kommet til klubben, er i hvert fald direkte løgn. Men sådan er Mourinho jo, en løgner. Dog er han en fantastisk god træner.
Hvis Chelsea ikke vinder CL til næste år, vil det være en kæmpe fiasko.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11 - Hvis Chelsea ikke vinder CL næste sæson, så vil Mourinho sikkert ikke være at finde i klubben længere. Når et hold kan købe alle spillere i verden, og alligevel ikke kan blive CL-mestre, så må det jo klart være trænerens skyld....
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu foelger jeg generelt ikke med i fodbold... hvad er det der er saa fantastisk ved alt dette her? At Milan bliver daarligere eller at Chelsea bliver bedre? Kombi? Er er der et eller andet specielt ved historien?
Det eneste fodbold jeg foelger med i er LFA i 1.division! Men det er mest fordi jeg har taenkt mig at foelge Anders Kruse's karriere indtil han kommer paa landsholdet, for det er da kun et spoergsmaal om tid... Han er daeleme hurtig og saa er han ret maalfarlig... :-) En skam hans hold bare ikke magter at vinde alligevel. Weekendens 3-0 -> 3-4 nederlag var jo katastrofalt... :-(
Jose bliver ikke fyret hvis CL glipper. Han er alt alt for vigtig en brik i Chelseas historie. Manden der knækkede 50 års krisen... fans'ne ville gå amok hvis det skete.
Men tror på Chelsea vinder. og ja er Chelsea fan og er intet blevet betalt. Har været med siden Vialli. Jose er nu godt nok my man i fodbold, var han også i porto, er vild med den arrogance han har. han er så cool.
#11 filmz-jonasgr 19 år siden
Synes også jeg hørte Mourinho sige engang, at var en spiller utilfreds i Chelsea så fik de lov at skifte klub. Hvorfor vil han så ikke tillade Gallas, Drogba og Crespo at skifte klub.
Og hans udtalelser om, at det er Chelseas fortjeneste at Sheva er kommet til klubben, er i hvert fald direkte løgn. Men sådan er Mourinho jo, en løgner. Dog er han en fantastisk god træner.
Hvis Chelsea ikke vinder CL til næste år, vil det være en kæmpe fiasko.
'Cause I'm evil"
#12 The Insider 19 år siden
#13 filmz-propagandapanda 19 år siden
#14 dyg 19 år siden
#15 McPeter 19 år siden
Det eneste fodbold jeg foelger med i er LFA i 1.division! Men det er mest fordi jeg har taenkt mig at foelge Anders Kruse's karriere indtil han kommer paa landsholdet, for det er da kun et spoergsmaal om tid... Han er daeleme hurtig og saa er han ret maalfarlig... :-) En skam hans hold bare ikke magter at vinde alligevel. Weekendens 3-0 -> 3-4 nederlag var jo katastrofalt... :-(
/me Hepper paa Danmark... ;-)
#16 Martindan 19 år siden
Men tror på Chelsea vinder. og ja er Chelsea fan og er intet blevet betalt. Har været med siden Vialli. Jose er nu godt nok my man i fodbold, var han også i porto, er vild med den arrogance han har. han er så cool.
så ja. WE GOT HIM. SHEVA SHEVA SHEVA.