Gravatar

#91 filmz-Bruce 19 år siden

#90 Det er altså flere dage siden ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#92 Verbal 19 år siden

Dr. O
James Bond tager kampen op mod den skruppelløse dj, som er ude efter verdensherredømmet.

Never Say Fever Again
Agent 007 skal denne gang op imod dansegulvet skræk, der med smarte bevægelser vil danse verdensmagten op under sine fødder. Filmen er instrueret af John Woo der i bogstaveligste forstand har skabt en actionballet.

The Living Gaylight
007 må denne gang tilintetgøre en bøsse med et homo lys, der omvender alle hetero seksuelle mænd til homo seksuelle.

License To Hill
En hjemmevideo fra 007's baghave.

You Lonely Live Twice
Agent 007 har mistet sin charme og lever ensom og forladt.

The Big Shit
Ord er overflødige her...
And like that... he's gone.
Gravatar

#93 filmz-maxhh 19 år siden

Fellowship of the Ping:

Et episk drama om to sonarfolk på hver deres ubåd under 2. verdensskrig, der får et livsvarigt venskab efter i fem år at have kommunikeret gennem sonar-ping under vandet...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#94 HonoDelLoce 19 år siden

Lord of Wax

Den grumme Yuri Ørler styrer sit voks-emperium med hår(d) hånd, mens han fejer konkurrenterne af vejen..

Wrong Turner

Tina er blevet klonet, og nu render der to rundt og terroriserer verden.. Men hvordan ved vor helt, Ike, hvem der er den rigtige? Hvem skal han ordne? Eller skal han bare ordne begge to?

Clawless

Det hårde drama om løven Timbur, der desperat prøver at passe ind i flokken, til trods for, at han ingen klør har..

16 Blacks

Spillere fra eksotiske lande fylder mere og mere i den danske SAS-liga.. Men AGF-fans går amok, da FCK udtager 16 sorte til truppen til en kamp de to rivaler imellem..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#95 filmz-maxhh 19 år siden

BULP Fiction:

En hårrejsende fortælling om en interesseorganisation, og deres løgne for at få bedre vilkår til bestyrelsesmedlemmerne

Mvh

MaxHH
Gravatar

#96 Captain Vallo 19 år siden

Pulp Friction

Poul er et ensomt menneske, indtil han opdager glæderne ved Kvicklys frugt og grønt afdeling.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#97 filmz-maxhh 19 år siden

Apocalypse Cow:

Historien om koen Emma, der uden at vide det bærer på smittekilden til verdens undergang...

Mvh

MaxHH
Gravatar

#98 HonoDelLoce 19 år siden

#96 - hey, det er snyd.. Der må ikke være to med det samme navn, så ved jeg jo ikke, hvilken en jeg skal leje :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#99 elwood 19 år siden

Pillow

Storslået Sportsdrama om verdens første, og eneste dværg pudekamp hold, som stiller om i den store pudekamps liga.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#100 filmz-maxhh 19 år siden

Schindler's Fist:

Da den lettere retarderede gadesælger Schindler bliver mobbet af den lokale handelsstandforening, finder han tandbeskytter og knojern frem, og viser dem præcis HVOR hårdt hans lige venstre kan slå...

Mvh

MaxHH

Skriv ny kommentar: