Gravatar

#11 Yoda 18 år siden

Tja, jeg har også fået listet den i kurven. Damn you Bruce, damn you! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 filmz-Bruce 18 år siden

#11 Dejligt! Jeg glæder mig til at høre jeres input!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 filmz-Bruce 18 år siden

Life on Mars -> spin-off -> Ashes to Ashes.

Spændende. Især fordi det er kvalitetsforetagendet Kudos Productions som igen står bag og så bibeholder man Gene Hunt i serien. Åbenbart mere Miami Vice end Sweeney denne gang.

Iøvrigt skal Life on Mars remakes til amerikansk TV.
Gravatar

#14 Benway 18 år siden

#13 "Life on Mars" og "Ashes to Ashes"? Men kan jo ikke andet end have respekt for folk der kender deres Bowie. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Har lige modtaget 1 sæson i gave (i forgårs) og en jeg har bestilt (her igår formiddag) :)

Nu prøver jeg så, at returnere den jeg selv købte forleden, men det lader ikke rigtig til at Play vil tage den retur, så nu har jeg sammen med en jurist kigget på deres betingelser og prøvet at citere dem i deres vores svar.

Er der andre, som har erfaringer med at returnere til Play ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#16 elwood 18 år siden

bruce jeg må nok vende tilbage igen om et par år, din påvirkning med deadwood virkede først på mig her for et par dage siden, hvor jeg bestilte season 1 og 2.

Så der går nok noget tid før den her serie trænger ind 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 16 Det var på tide, men måske skulle du have ventet på HD udgaverne ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 elwood 18 år siden

#17 hmm naa, tror jeg overlever har heller ikke noget at afspille HD dvd'er på nu, nu glæder jeg mig bare til at få dem hjem, har på fornemmeren det er dem der lægger på posthuset og venter på mig Lørdag.

Men når DK kommer på HD oh boy så skal der nyt udstyr flere detaljer mums 8-)

And sorry for the offtopic.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 filmz-Bruce 18 år siden

Promovering: Life on Mars, nu 9.0 på IMDB.
Gravatar

#20 Vestas 18 år siden

Hvis jeg var Sam, ville jeg gå ind i en pladebutik og høre 20 plader, jeg har hørt om, men aldrig hørt igennem før. Derefter ville jeg se 20 film i biografen, jeg ikke har set før. På den måde ville man da hurtigt kunne finde ud af, om man virkelig er tilbage i tiden eller om det bare er noget, der foregår i ens hovede. Jeg tvivler nemlig på, at ens hjerne har fantasi til at "opfinde" 20 plader og 20 film... ;)

Det er i øvrigt en rigtig fed serie. Mange tak for anbefalingen, Bruce. Jeg glæder mig til 2. sæson.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: