Gravatar

#31 Benway 19 år siden

Den værste film jeg nogensinde har set i biffen er uden tvivl "Agent Catwalk 2" eller "Miss Congeniality 2" med Sandra Bullock. Jeg skulle anmelde der her til siden (her er anmeldelsen for øvrigt), og jeg faldt i snak med en anmelder fra en konkurrende side. Hun var ret glad for den første og så lidt frem til filmen. Jeg var knap så begejstret, men jeg havde dog ingen anelse om hvor slem den ret faktisk var. Anyways vi sad gennem "komedien" i totalt tavshed. Ingen i salen grinte på noget som helst tidspunkt. Til sidst i filmen havde jeg svært ved at holde øjnene åbne - noget der ellers aldrig sker for mig. Da den var slut gik vi uden af veksle nogle ord om den, men jeg læste senere at hun havde givet den nøjagtig samme karakter. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#32 jessup 19 år siden

#31 et lille kuriøst spørgsmål - har i vedtaget om det er muligt at give en film 0 stjerner?
This is just until June
Gravatar

#33 Benway 19 år siden

#32 Nej man kan ikke give 0 stjerner - ellers havde den fået det. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: