såså Kadann det har jo noget at gøre med tråden jo. Det skal jo ik være alt for svært for dem der ik har læst bøgerne, det var derfor jeg spurgte (alle har jo ik irc...) - Men ok
jamen det er da vist mig?? Hvad har jeg vundet?? ;)
Kan være vi skal bevæge spørgsmålene ind på forskellene mellem bøgerne og filmene.
For mange Tolkien purister kunne filmatiseringen have været meget værre. Men der er dog stadig visse elementer i filmen der afviger fra bøgerne. Nogle af disse kontroversielle ændringer indbefatter Elronds datter Arwen, der har fået en større rolle i filmen på bekostning af andre karakterer.
Og her et simpelt spørgsmål: Hvem red oprindeligt den døende Frodo til Kløvedal, efter de Ni havde haft fat i ham?
#31 filmz-VirtUs 20 år siden
- Men ok
ja deeeeeeeeeet :D
#32 20 år siden
#33 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#34 maniac 20 år siden
Kan være vi skal bevæge spørgsmålene ind på forskellene mellem bøgerne og filmene.
For mange Tolkien purister kunne filmatiseringen have været meget værre. Men der er dog stadig visse elementer i filmen der afviger fra bøgerne.
Nogle af disse kontroversielle ændringer indbefatter Elronds datter Arwen, der har fået en større rolle i filmen på bekostning af andre karakterer.
Og her et simpelt spørgsmål:
Hvem red oprindeligt den døende Frodo til Kløvedal, efter de Ni havde haft fat i ham?
#35 Kia 20 år siden
#36 maniac 20 år siden
#37 Kia 20 år siden
Så kommer det næste:
Hvad hed Aragorns mor?
#38 filmz-VirtUs 20 år siden
#39 Kia 20 år siden
#40 filmz-VirtUs 20 år siden