Har pt kun et Logitech Z680 5.1 sæt til 3000 hehe...
Det er godt nok "computerhøjtalere" men til gengæld det ypperste, og er meget bedre end så mange andre "billlige" sattelitsystemer...
Men som 17 årig har man ikke mange penge... Jeg er dog ualmindeligt glad for sættet Det har DTS, DD, Dolby Pro Logic 2, optisk+coax udg, ikke mange comp højtalere der har det ;)
Men skal have nyt når jeg engang får råd... Kørekort koster bare... og får først SU fra Juli.
På vej: Pioneer DV-360 sølv (erstatter xbox/philips dvd711)
På ønskelisten: Receiver: Denon 5.1 receiver (2½-4.000) Højt: Dali hele vejen rundt...
Jeg fedter stadig rundt med et konfirmandanlæg. Det går an, men er lidt en skamplet når man har et "32 tv samt usandsynligt mange dvd filmz. Måske når jeg engang bliver rig...
#12 - hehe - det render jeg også stadig rundt meg - har et Kendwood 5.1 anlæg, dog uden AC3, DTS eller noget andet lir. Har været væk fra det i 5 måneder så kan ikke lige huske modellen... Har Dali front og center højtalere og baghøjtalerne er fine nok - kan bare ikke lige huske hvad de hedder i min brandert... :-)
Rejser hjem til danmark imorgen, men har indtil videre brugt min aften på at drikke resten af min Gl. Dansk med mine spanske venner, samt en del rom, gin, vin og whisky... nu mangler jeg bare lige at pakke - det når jeg nok! :-D
Jeg har også et Z-680 system. Det fungerer ganske udemærket. Det skal ikke alverden til at fylde en lille stue op. Heller bruge pengene på flere DVD'er end at købe et overkill lyd system. Tv størrelse > Lydoplevelse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Denon 2802 (optimeret til 7.1 med en Cambridge Audio effektbox) Dali 850 front (+ et sæt Dali Evidence 370 som jeg skifter mellem) Dali C1000 center (Optimeret 70w med en Rotel effekt) Dali 101 som surround Left/Right Dali 104 som 6+7 Center bag DvDér: Cambridge Audio, 2 stk Thompson og en Panasonic optager Video: JVC (kan ikke huske navnet - den med træsider) Pladespiller: B&O ting TV: 34´´ Pheonix Projektor: Panasonic (Dejlig lydløs maskine)
I soveværelset en Denon 6.1 DTS forstærker som ikke er oppe at køre endnu. Jeg mangler højtalere.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er der nogle af jer kloge hoveder, som kan sige mig, om det bedst kan betale sig at købe Dali Blue R1000 som baghøjttalere, frem for f.eks. Dali 1001 eller 2002? :)
Efter hvad jeg har læst mig til, kan det jo bedst betale sig at køre med så ens højttalere, som man kan komme til.. :)
Hold dig altid til een serie især når vi snakker Dali. Der stemmer diskanterne overens, og giver det samme hele vejen rundt. Lyden bliver så den samme og der er ingen forvirring i lydbilledet. Men jeg kender ikke lige de modeller du omtaler. Hør dem i klubben, de ved det iht.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-psmadsen 22 år siden
Det er godt nok "computerhøjtalere" men til gengæld det ypperste, og er meget bedre end så mange andre "billlige" sattelitsystemer...
Men som 17 årig har man ikke mange penge... Jeg er dog ualmindeligt glad for sættet
Det har DTS, DD, Dolby Pro Logic 2, optisk+coax udg, ikke mange comp højtalere der har det ;)
Men skal have nyt når jeg engang får råd... Kørekort koster bare... og får først SU fra Juli.
På vej:
Pioneer DV-360 sølv (erstatter xbox/philips dvd711)
På ønskelisten:
Receiver: Denon 5.1 receiver (2½-4.000)
Højt: Dali hele vejen rundt...
#12 skittlez 22 år siden
Måske når jeg engang bliver rig...
#13 McPeter 22 år siden
Rejser hjem til danmark imorgen, men har indtil videre brugt min aften på at drikke resten af min Gl. Dansk med mine spanske venner, samt en del rom, gin, vin og whisky... nu mangler jeg bare lige at pakke - det når jeg nok! :-D
#14 DarkLight 22 år siden
Tv størrelse > Lydoplevelse.
#15 davenport 22 år siden
Denon 2802 (optimeret til 7.1 med en Cambridge Audio effektbox)
Dali 850 front (+ et sæt Dali Evidence 370 som jeg skifter mellem)
Dali C1000 center (Optimeret 70w med en Rotel effekt)
Dali 101 som surround Left/Right
Dali 104 som 6+7 Center bag
DvDér: Cambridge Audio, 2 stk Thompson og en Panasonic optager
Video: JVC (kan ikke huske navnet - den med træsider)
Pladespiller: B&O ting
TV: 34´´ Pheonix
Projektor: Panasonic (Dejlig lydløs maskine)
I soveværelset en Denon 6.1 DTS forstærker som ikke er oppe at køre endnu. Jeg mangler højtalere.
#16 filmz-Kadann 22 år siden
Efter hvad jeg har læst mig til, kan det jo bedst betale sig at køre med så ens højttalere, som man kan komme til.. :)
#17 davenport 22 år siden
Men jeg kender ikke lige de modeller du omtaler. Hør dem i klubben, de ved det iht.
#18 filmz-Kadann 22 år siden
Jeps, det er også Blue-series hele vejen rundt. :)
#19 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#20 filmz-Kadann 22 år siden
Jo, det kunne jeg.. Men, det er jo så ikke aktuelt. ;)