Gravatar

#11 filmz-derb 22 år siden

vassago, omkring 50 er useriøse. Og så vidt jeg kan huske har det kun foregået i "bedste whatever film 2", sammen med en hel del andre.....
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#12 filmz-vassago 22 år siden

Jeg nævner det også kun - så det ikke griber om sig, ikke kun mht til jer, men hvis nye brugere tror det er helt fint, så bliver det hurtigt noget ill shit. Det er intet personligt overhovedet :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-phalanx 22 år siden

det her løser jo ingen ting, jeg spammer når jeg syntes folk siger noget knap så smart, så ser jeg det som min pligt at gøre dem opmærksom på at jeg er bedre end dem, ligesom jeg selv får slynget alt muligt i hovedet når jeg siger noget knap så smart,
.
.
nb. der er kommet mange nye brugere som vist ikke helt har forstået hvad Filmz.dk handler om, måske skulle man opfriske alles hukommelse og poste nogle retningslinier, det burde ikke være nødvendigt men det er bare en ide...(jeg har selv været "bruger" af filmz i et par måneder og nyder for det meste min tid herinde)
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#14 davenport 22 år siden

Det var heller ikke personligt fra min side, men det er ved at blive for meget. Hold det der pis til bedste Tom Cruise film 2, som var til det. Det er ikke nødvendigt at det spreder sig til de andre diskussioner.
- Og du kan måske synes, at det er et barnligt initiativ fra min side at lave denne tråd, men det virkede åbenbart, så målet er nået..
Lad os nu bare holde os til det, og ikke have sure miner over noget som helst. Det var ikke meningen, at vi skulle blive uvenner, bare holde os nogenlunde til emnet.
Ok?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 filmz-maban 22 år siden

piv piv piv :)
Haps!
Gravatar

#16 filmz-maban 22 år siden

ahgahahahahahah min eget forum.... OWNED
Haps!
Gravatar

#17 filmz-maban 22 år siden

det handler vel om tolerance og humor.......
Haps!
Gravatar

#18 filmz-phalanx 22 år siden

you`re free to go.. straight to jail ha now you got burned, no bail
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#19 filmz-maban 22 år siden

hvad med vores eget site
Haps!
Gravatar

#20 Tylerdurden 22 år siden

#17 Det handler vel om respekt for andre og forkærlighed for film...

Og du skal vist nødig snakke om humor...
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

Skriv ny kommentar: