Gravatar

#11 gi-jones 18 år siden

davenport: Har du tjekket lærredet for klo-mærker? Hvis den har taget turen op via det ville jeg nok vælge gevær-løsningen!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 davenport 18 år siden

Gevær kan blive løsningen, for den må heller ikke betræde højtalerne. Faktisk ville jeg helst, at de slet ikke kom deroppe, men der er ingen dør i endnu, så det må vente..
De sviner utroligt meget, når de er deroppe, fordi det er skovkatte, og de fælder frygteligt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Måske har Pete Doherty været forbi? Han har vist et eller andet med at få katte til at "flyve"...
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#14 filmz-Whitetrash 18 år siden

Eller i hvert fald Kate
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#15 filmz-lallenkalaf 18 år siden

LOL ... fandes til dyr! geværløsning til både Pete og Kate og Bacon til katten - den har sikkert jagtet en mus og så kan de alt! (hvad ville der ikke ske, såfremt der var mus i dine højtalere!??)
Min hund (måler ca.40 cm. over skulderne ((Jack Russell t.) har læret sig selv at bruge en stige, fordi vi har katte på høloftet! og et par gange har han hoopet op på køkkenbordet (her var een tæt på en geværløsning) fordi der var en mus - men når han ikke er motivert, så kan han knapt hoppe op eller ned på/fra en kantsten .. dyr er virklighedens superhelte
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#16 elwood 18 år siden

Laserpointer + Kat = timevis af underholdning 8-)

sagt på anden måde, når en kat jagter sådan en, er der ingen grænser for hvor de kan komme hen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 davenport 18 år siden

Lige nu ligger de bare på det lune badeværelsesgulv, og venter på:

1) At de bliver sultne igen og skal til at rejse sig
2) At de skal skide og skal til at rejse sig

Har også overvejet at købe en hund, for at ruske lidt op i dem..
Gravatar

#18 filmz-lallenkalaf 18 år siden

Min hund kan godt ruske !!
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#19 davenport 18 år siden

Sådan en lille hund er ingen match for en skovkat. Den bliver bare spist!

Sidst angreb den store en Rottweiler, no shit!
Gravatar

#20 filmz-lallenkalaf 18 år siden

Det er ikke for sjovs skyld han hedder THOR - han er så ligeglad med str. - size doesnt matter (ikke i dette tilfælde)Han løber efter motorcykler, knallerter og heste - han er så dorsk - he gives a flying rats ass. Det er kun når jeg kaster brænde efter ham at han lystre

Skriv ny kommentar: