Gevær kan blive løsningen, for den må heller ikke betræde højtalerne. Faktisk ville jeg helst, at de slet ikke kom deroppe, men der er ingen dør i endnu, så det må vente.. De sviner utroligt meget, når de er deroppe, fordi det er skovkatte, og de fælder frygteligt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
LOL ... fandes til dyr! geværløsning til både Pete og Kate og Bacon til katten - den har sikkert jagtet en mus og så kan de alt! (hvad ville der ikke ske, såfremt der var mus i dine højtalere!??) Min hund (måler ca.40 cm. over skulderne ((Jack Russell t.) har læret sig selv at bruge en stige, fordi vi har katte på høloftet! og et par gange har han hoopet op på køkkenbordet (her var een tæt på en geværløsning) fordi der var en mus - men når han ikke er motivert, så kan han knapt hoppe op eller ned på/fra en kantsten .. dyr er virklighedens superhelte
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Det er ikke for sjovs skyld han hedder THOR - han er så ligeglad med str. - size doesnt matter (ikke i dette tilfælde)Han løber efter motorcykler, knallerter og heste - han er så dorsk - he gives a flying rats ass. Det er kun når jeg kaster brænde efter ham at han lystre
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
#11 gi-jones 18 år siden
#12 davenport 18 år siden
De sviner utroligt meget, når de er deroppe, fordi det er skovkatte, og de fælder frygteligt.
#13 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#14 filmz-Whitetrash 18 år siden
#15 filmz-lallenkalaf 18 år siden
Min hund (måler ca.40 cm. over skulderne ((Jack Russell t.) har læret sig selv at bruge en stige, fordi vi har katte på høloftet! og et par gange har han hoopet op på køkkenbordet (her var een tæt på en geværløsning) fordi der var en mus - men når han ikke er motivert, så kan han knapt hoppe op eller ned på/fra en kantsten .. dyr er virklighedens superhelte
#16 elwood 18 år siden
sagt på anden måde, når en kat jagter sådan en, er der ingen grænser for hvor de kan komme hen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 davenport 18 år siden
1) At de bliver sultne igen og skal til at rejse sig
2) At de skal skide og skal til at rejse sig
Har også overvejet at købe en hund, for at ruske lidt op i dem..
#18 filmz-lallenkalaf 18 år siden
#19 davenport 18 år siden
Sidst angreb den store en Rottweiler, no shit!
#20 filmz-lallenkalaf 18 år siden