Har haft: Man with the Screaming Brain liggende i en uges tid, men har kun set de første 5min. Måske er det bare mig, men det virker som om det er en hyldest til de lidt ældre b-film. Kan dog ikke helt bedømme den, ud fra så lidt.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Det bliver nok til at jeg bestiller Firefly på play.com her en af dagene. Koster 150 kr der, nogen som kender til billigere? selvom jeg dog tvivler på det bliver meget billigere :o)
Det er IKKE 100% at der kommer told på pakker fra Play.com
Jeg har modtaget mange pakker fra play, og har aldrig betalt told. Men chancen er der, og der er da også en del herinde fra som har fået taget sine pakker i tolden, men mindst lige så mange hvor de bare går igennem.
Okay, mange tak for informationen. har bestilt den på play.com, så må bare håbe der ikke kommer told på. Men bliver spændene at se om Firefly er så godt som alle herinde siger :o)
#11 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#12 filmz-sparrowed 19 år siden
Måske er det bare mig, men det virker som om det er en hyldest til de lidt ældre b-film.
Kan dog ikke helt bedømme den, ud fra så lidt.
#13 CKY 19 år siden
#14 lagoni 19 år siden
#15 CKY 19 år siden
#16 lagoni 19 år siden
#17 CKY 19 år siden
#18 Bates 19 år siden
Jeg har modtaget mange pakker fra play, og har aldrig betalt told. Men chancen er der, og der er da også en del herinde fra som har fået taget sine pakker i tolden, men mindst lige så mange hvor de bare går igennem.
#19 CKY 19 år siden