Gravatar

#11 Kruse 15 år siden

Jeg har set videoen før, og han fejler virkelig noget oppe i hovedet. Men det gode ved det hele er, at da videoen røg op på 4chan så fik de hurtigt fundet frem til hvem ham i videoen er og sendt oplysningerne til politiet som så anholdte ham hurtigt efter. Desværre tror jeg ikke at han får en særlig hård straf. Nogen burde kaste ham ud fra en bro.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 Nicki52 15 år siden

Ja'er, så kan vi spørge ham bagefter om hans syntes det var sjovt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 BN 15 år siden

heTTeh (11) skrev:
Jeg har set videoen før, og han fejler virkelig noget oppe i hovedet. Men det gode ved det hele er, at da videoen røg op på 4chan så fik de hurtigt fundet frem til hvem ham i videoen er og sendt oplysningerne til politiet som så anholdte ham hurtigt efter.

Nå, det var da altid noget.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 Patriarch 15 år siden

heTTeh (11) skrev:
Jeg har set videoen før, og han fejler virkelig noget oppe i hovedet. Men det gode ved det hele er, at da videoen røg op på 4chan så fik de hurtigt fundet frem til hvem ham i videoen er og sendt oplysningerne til politiet som så anholdte ham hurtigt efter. Desværre tror jeg ikke at han får en særlig hård straf. Nogen burde kaste ham ud fra en bro.

Men smed de ham ud fra en bro?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 evermind 15 år siden

Eller en bror?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16 Kruse 15 år siden

#14: Desværre ikke. Jeg læste bare at han var blevet anholdt, men jeg har ikke hørt om det videre forløb.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: