Gravatar

#11 filmz-Orion 19 år siden

A har få't pest!
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#12 Æsop9000 19 år siden

Bedste nyhed i lang tid :)

Pelles 10 bud

1 Du må ikke bedrive hor for lånte penge

2 Du må ikke kæle for din næstes hegn

3 Du skal elske og ære din næstes hustru bare hun ikke er totalt for klam

4 Du må ikke binde din næste for stramt det gør herre-nas!

5 Du skal elske og ære din næstes penis og holde den hellig. Ka´ du så forstå det, Marianne!

6 Du må ikke nedfryse urin. Det ødelægger vitaminerne.

8 Du må ikke smitte en rig dame fra Tårbæk med gonoré. Det går ikke væk af sig selv!

10 Du må ikke gå ind på din næstes værelse uden at banke på! Ka´ du så forstå det, Marianne!
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#13 filmz-Orion 19 år siden

Må indrømme jeg aldrig grinte ret meget af Lasse Rimmer, heller ikke Pelle Klumpfeber og hans "10" ovenstående bud :)
Dog var Thøger Mathias Vorte verdensklasse :D
Gravatar

#14 Kalle Ferm 19 år siden

Lasse Rimmer var desværre totalt fejlplaceret i Mandrillen - han er simpelthen ikke sjob på samme måde som de andre... ØV!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#15 HelmerJ 19 år siden

det er da helt klart Casper der er fejlplaceret.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#16 Bates 19 år siden

Er enig med hensyn til Lasse rimmer. Til gengæld er han en af de sjoveste når det kommer til stand-up. Klart en af mine favoritter. Den mand er for grineren!
Gravatar

#17 Æsop9000 19 år siden

Synes personligt ikke selv at Rimmer var fejlplaceret. Synes at han lavede nogle meget sjove karaktere; Sven O´lotta, Wesley Snipes, Silas Gnom (tegner af a skam og skue), Pelle Klumpfeber, Thøger Messias Vorte og mange andre....
Lasse Rimmer er min 3. favorit efter Frank Hvam og Lars Hjortshøj.
For det var de 3, der lavede alle de seje karaktere. Casper Christensen lavede meget få karaktere deri - derfor synes jeg at han er mest fejlplaceret, hvis man absolut skal tale om nogle der er fejlplaceret.
synes ellers at sammensætningen er fin nok i casper og mandril-aftalen.

#18 19 år siden

15/17: Casper var da ikke fejlplaceret. Han var bare tildelt en rolle, hvor han ikke skulle lave scetches. Så kan man synes det er en god ide eller ej. Men det har da ikke noget at gøre med, at det var ham.
Gravatar

#19 filmz-Orion 19 år siden

#17 Rimmer lavede skam nogle gode sketches, men der var sgu for langt mellem snapsene IMO. Hvam og Hjortshøj var derimod sikker næsten hver gang :)

"Da jeg var 18, tog jeg patent på ild".
Gravatar

#20 Æsop9000 19 år siden

#19 - helt klart. Hjortshøj og Hvam lavede de bedste sketches.
Men man skal dog tænke på at det var Rimmer og Christensen der startede det hele, de første par programmer var det bare dem.
Rimmer og Christensen var dem der satte programmets tone fra starten, Hvam og Hjortshøj gjorde det bare bedre, og senere classic.

Min pointe er bare at jeg synes at Rimmer stadig er uundværlig når det kom til Mandril-aftalen.
Synes ikke Rimmer var fejlplaceret, han lavede mange gode sketches, og den bedste af dem alle til at være voice-over-reklame-stemme og mange andre ting.
Rimmer var en vigtig del af Casper og Mandrilaftalen, at han er fejlplaceret er meget forkert - efter min mening.

Skriv ny kommentar: