Ser sgu godt ud - savner dog også mulighed for at vælge region til prisændringer. Tror ikke jeg selv for brug for det, men når nu du alligevel er i gang kan du vel også tilføje undertekster og evt de andre normal-søgning options? :-)
Iøvrigt mht prisændringer - kan du evt dele pris og procentvis ændring op i to kolonner så man kan sortere efter hver enkelt? Som det er nu kan man kun sortere efter % ændring og ikke selve prisen.
@McPeter Det er faktisk en rigtig god ide med at dele procent og pris op i 2 kolonner - men det fylder jo lidt. Der er vel ingen som vil have noget i mod hvis jeg lader det være på bekostning af dato-kolonnen? Den er vidst lidt ligegyldig? :-)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
@McPeter: Det havde jeg faktisk ikke set, men det er rette nu ;-)
Kedelig opdatering: Der var nogen der mente at forhandler-logoerne var lidt for slørede, så nu har jeg lavet alle for ny uden nedtoning af farverne, og derfor er alle logoer også blevet up-to-date. Nu skriger de måske lige lidt for meget i øjnene, haha.
Spændende opdatering: Nu har jeg også tilføjet Dvdstrax.dk (dog ikke deres dvd'er) og alt fra TheHut.com. I samme omgang er BensonsWorld røget ud, da de jo tilsyneladende er stoppet.
Nu leder jeg så lidt rundt efter hvilke andre sites der skal tilføjes... Nogle forslag? Jeg overvejer: Dvd.co.uk, foxy.co.uk, Stereo Studio, BlahDVD...? Men er der bedre forslag :-)?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#11 DarkLight 17 år siden
#12 McPeter 17 år siden
Damn du bliver et dyrt bekendtskab hehe :-)
#13 McPeter 17 år siden
#14 DarkLight 17 år siden
#15 allanmc 17 år siden
Deres dvd-katalog på over 250000 titler springer jeg over ;-)
#16 allanmc 17 år siden
Det er faktisk en rigtig god ide med at dele procent og pris op i 2 kolonner - men det fylder jo lidt. Der er vel ingen som vil have noget i mod hvis jeg lader det være på bekostning af dato-kolonnen? Den er vidst lidt ligegyldig? :-)
#17 McPeter 17 år siden
Sådan her:
http://img374.imageshack.us/img374/3503/mcdvdgt3.j...
Går ud fra at din database alligevel er delt op i to tabeller, men bare skjult bag designet...?
#18 McPeter 17 år siden
Dog sorterer pris-delen sig ikke korrekt - den sorterer pund og dkk sammen, e.g.
39 kr
537.4 dkk (£ 56.99)
69 kr
Tænker du sikkert allerede har set det men ville bare lige oplyse om det for alle tilfældes skyld. :-)
#19 allanmc 17 år siden
Det havde jeg faktisk ikke set, men det er rette nu ;-)
Kedelig opdatering: Der var nogen der mente at forhandler-logoerne var lidt for slørede, så nu har jeg lavet alle for ny uden nedtoning af farverne, og derfor er alle logoer også blevet up-to-date. Nu skriger de måske lige lidt for meget i øjnene, haha.
Spændende opdatering: Nu har jeg også tilføjet Dvdstrax.dk (dog ikke deres dvd'er) og alt fra TheHut.com. I samme omgang er BensonsWorld røget ud, da de jo tilsyneladende er stoppet.
Nu leder jeg så lidt rundt efter hvilke andre sites der skal tilføjes... Nogle forslag? Jeg overvejer: Dvd.co.uk, foxy.co.uk, Stereo Studio, BlahDVD...? Men er der bedre forslag :-)?
#20 DarkLight 17 år siden