#32 Gemmer? De løber da rundt som galninge lige under kanten af billederne.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Popeye: Jeg har vidst munden fuld nok med mit eget projekt ;) Men der er såmænd hjælpere nok. - Jeg venter bare stadig på det skide træ fra min svigerfar... Det kan jo ikke gå hurtigt nok..
Jeg er også ved at finde en olietønde der skal skæres over, så man kan få alle jer til at grille, når vi er færdige. Hvor mange er egentlig game, hvis det er? Må jeg lige få en O/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 Popeye 19 år siden
Hvor mange hjælpere har du egentlig? Hvis de bliver færdige før tid, kan de bare komme til Esbjerg og hjælpe med at renovere min lejlighed.
#32 elwood 19 år siden
Gad vide hvor han gemmer dværgene henne der gør alt det store arbejde ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 filmz-yoshimura 19 år siden
#34 jessup 19 år siden
#35 filmz-yoshimura 19 år siden
#36 filmz-lbw 19 år siden
Godt at du har venner og familie, der giver en hånd med - for der er lidt og se til, kan jeg se. Glæder mig til at se det færdige resultat. :)
#37 jessup 19 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0065436/trailers
#38 davenport 19 år siden
Men der er såmænd hjælpere nok. - Jeg venter bare stadig på det skide træ fra min svigerfar... Det kan jo ikke gå hurtigt nok..
Som i kan se, er jeg ikke så meget ved computeren af gode grunde, men her er en update på køkkenvæggen, der er blevet vandskuret:
http://img236.imageshack.us/img236/6039/dsc00257rv...
Jeg er også ved at finde en olietønde der skal skæres over, så man kan få alle jer til at grille, når vi er færdige.
Hvor mange er egentlig game, hvis det er?
Må jeg lige få en O/
#39 dyg 19 år siden
Denne gang vil jeg sgu med :)
#40 DarkLight 19 år siden