Gravatar

#11 McPeter 22 år siden

#10 - ja, de to elge ser ud til at være meget sjove - ved ikke hvor meget man rent faktisk ser til dem i filmen?! Til gengæld har de jo så fået Phil Collins til at lave musikken og det plejer aldrig at være en dårlig idé! Synes nok at Tarzan er en af de bedste Disney-film der overhovedet er lavet.

Synes iøvrigt også at Atlantis var ganske ok - Michael J. Fox er jo stadig fantastisk - har dog som med så mange andre Disney-film nægtet at se 2'eren... Tror faktisk at Fantasia 2000 og Toy Story II er de to eneste Disney-sequels jeg rent faktisk har set (og så endda med stor tilfredshed!) :-)

Er der nogen der har andre positive Disney-sequel-erfaringer må de da gerne forsøge at overbevise mig om at jeg bliver nødt til at se dem... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

De fleste 2'ere og 3'ere fra disney er ikke så meget værd. De er dårligt annimeret og historierne er temmelig tamme.

Fantasia 2000 syntes jeg selv meget godt om for den bygger videre på disneys ideer og tanker.

Toy Stor 2 er den bedste Disney 2'er nogensinde, men den har jo også det særlige Pixar touch selvom jeg nødt ser en "Finding Nemo 2" (Gåsehud.wav / Kuldegys.avi) :)

Der er en nye "Lion King" på vej som er okay, men stadig lidt formeget kogen suppe på gamle ben selvom det altid er rart at tilbringe lidt tid sammen med T og P.

Mht. musik kan jeg også godt lide Phils sange til "Tarzan" selvom jeg har personligt en svaghed for de mere Jazzede disney tunes som fx i "Lady and The Tramp" !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 filmz-Mira 22 år siden

#11-disney sequels dur bare ikke imho. Jeg har set Jafar vender tilbage og Lion King 2 og så stoppede festen. Jeg er kæmpe disney fan men sequels fungerer bare ikke. Det er tamt og småkedeligt og disney laver jo deres første film som en hel historie med en start og en afslutning. Og derved formår de ikke at lave en toer der passer med den oprindelige da det er en påklistret historie.

Men ser frem til at se bjørnene selvom mange tegnefilm nok vil virke lidt tamme efter Nemo.

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "

Skriv ny kommentar: