Som nævnt i forrige tråd, så har jeg lige købt Out Of Africa boxen til 60 kr i Merlin, så det kan stadig nåes - og man får virkeligt noget for pengene (hvis man seer bort fra at filmen sådan set er lidt kedelig...:))
#102+103 Lidt insider-viden kan fortælle mig at der stadig skulle være 1 stk i Vejle (med mindre den er blevet stjålet). Der skulle ellers have været én i Ryesgade også.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#106 - jeg gav 12,50kr for den og det gør ikke noget den er billigere... men det er udemærket til lidt tømmermænds-underholdning (ikke så meget dialog!) :-)
#106 Meget stressende film. Jeg har nu set den indtil flere gange, og jeg forstår ikke handlingen!! Desuden er plottet enormt dårligt skruet sammen med store spring i tid og miljø!! Der må være tale om sådan noget art film-halløj...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#101 dvjik 20 år siden
#102 putandtake 20 år siden
#103 dyg 20 år siden
#104 lyspunkt 20 år siden
Lidt insider-viden kan fortælle mig at der stadig skulle være 1 stk i Vejle (med mindre den er blevet stjålet). Der skulle ellers have været én i Ryesgade også.
#105 dyg 20 år siden
#106 filmz-msg21 20 år siden
ULTIMATE FIGHTS FROM THE MOVIES 8,25kr
Om den er mere værd ved jeg ikke...
#107 McPeter 20 år siden
#108 evermind 20 år siden
Meget stressende film. Jeg har nu set den indtil flere gange, og jeg forstår ikke handlingen!! Desuden er plottet enormt dårligt skruet sammen med store spring i tid og miljø!! Der må være tale om sådan noget art film-halløj...
#109 dyg 20 år siden
#110 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***