Gravatar

#101 dvjik 20 år siden

#92 Den er superfed. Den bedste Jet Li film, som ikke er lavet i asien.
Gravatar

#102 putandtake 20 år siden

Som nævnt i forrige tråd, så har jeg lige købt Out Of Africa boxen til 60 kr i Merlin, så det kan stadig nåes - og man får virkeligt noget for pengene (hvis man seer bort fra at filmen sådan set er lidt kedelig...:))
Gravatar

#103 dyg 20 år siden

#102 - Jeg var inde ved merlin i Århus sidste uge, og der var der ingen :( Må lige kigge forbi den i Vejle, når jeg kommer derned på lørdag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#104 lyspunkt 20 år siden

#102+103
Lidt insider-viden kan fortælle mig at der stadig skulle være 1 stk i Vejle (med mindre den er blevet stjålet). Der skulle ellers have været én i Ryesgade også.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#105 dyg 20 år siden

Der var ingen i sidste uge, spurgte efter den, men ak nej. Jeg vil da lige kigge ind i morgen så, og spørge igen.
Gravatar

#106 filmz-msg21 20 år siden

Hos axel:

ULTIMATE FIGHTS FROM THE MOVIES 8,25kr
Om den er mere værd ved jeg ikke...
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/strandgaard
Gravatar

#107 McPeter 20 år siden

#106 - jeg gav 12,50kr for den og det gør ikke noget den er billigere... men det er udemærket til lidt tømmermænds-underholdning (ikke så meget dialog!) :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#108 evermind 20 år siden

Meget stressende film. Jeg har nu set den indtil flere gange, og jeg forstår ikke handlingen!! Desuden er plottet enormt dårligt skruet sammen med store spring i tid og miljø!! Der må være tale om sådan noget art film-halløj...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#109 dyg 20 år siden

#108 - hehe, ja den er ret forvirrende :D Sikkert fordi vi har set så mange zombie-film, at vores hjerner er rådnet væk.
Gravatar

#110 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 109 Braaaaaaiiiiiiins ! ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: