dddhouse.com The Quiet Family (Song Kang-ho, Choi Min-sik) - 23kr. Happy End (Choi Min-sik) - 23kr. Barking Dogs Never Bite (Bae Doo-na) - 23kr. Into the Mirror - 20kr. Failan (Choi Min-sik, Cecilia Cheung) - 31kr. Samaritan Girl - 31kr. One Fine Spring Day (Lee Yeong-ae) 23kr.
De to første har jeg og de er begge i udemærket kvalitet. Alle ser ud til at være i widescreen eller letterbox. Det er i hvert fald en billig måde at få nogle koreanske film :)
edit: jeg har fjernet linksene, da det ikke rigtigt virkede - de er alle sammen under Korean series
Subway (R2) Paycheck (Ben Affleck) (R2) American Beauty (R2) Seabiscuit (2-Disc) (Tobey Maguire) (R2) En Duft Af Kvinde (R2) Leaving Las Vegas (R2) Red Sonja (R2) S.W.A.T. (Colin Farrell) (2003) (R2) Big Fish (Tim Burton) (R2) Charlie's Angels (R2) Men In Black II (R2) Det Er Mig Der Snakker (R2) Det Er Os Der Snakker Nu (R2) Det Er Os Der Snakker (R2) Livet Længe Leve (R2) On The Waterfront (R2) Resten Af Dagen (R2) Verdens Største Løgnhals (R2)
#141 filt 20 år siden
#142 filmz-ataris 20 år siden
The Quiet Family (Song Kang-ho, Choi Min-sik) - 23kr.
Happy End (Choi Min-sik) - 23kr.
Barking Dogs Never Bite (Bae Doo-na) - 23kr.
Into the Mirror - 20kr.
Failan (Choi Min-sik, Cecilia Cheung) - 31kr.
Samaritan Girl - 31kr.
One Fine Spring Day (Lee Yeong-ae) 23kr.
De to første har jeg og de er begge i udemærket kvalitet. Alle ser ud til at være i widescreen eller letterbox. Det er i hvert fald en billig måde at få nogle koreanske film :)
edit: jeg har fjernet linksene, da det ikke rigtigt virkede - de er alle sammen under Korean series
#143 Corgan 20 år siden
Fona 2000:
Shrek 2 - 99 kr
#144 filmz-Bruce 20 år siden
#145 lagoni 20 år siden
http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
#146 filmz-msg21 20 år siden
Subway (R2)
Paycheck (Ben Affleck) (R2)
American Beauty (R2)
Seabiscuit (2-Disc) (Tobey Maguire) (R2)
En Duft Af Kvinde (R2)
Leaving Las Vegas (R2)
Red Sonja (R2)
S.W.A.T. (Colin Farrell) (2003) (R2)
Big Fish (Tim Burton) (R2)
Charlie's Angels (R2)
Men In Black II (R2)
Det Er Mig Der Snakker (R2)
Det Er Os Der Snakker Nu (R2)
Det Er Os Der Snakker (R2)
Livet Længe Leve (R2)
On The Waterfront (R2)