Gravatar

#81 JannikAnd 20 år siden

Sorry, men jeg kunne vel føle det :)
Gravatar

#82 ks 20 år siden

Kommer der ikke told på fra DVDFromKorea?
Gravatar

#83 chuck 20 år siden

#78 Det er godt nok vildt vildt billigt, men ligesom ks er jeg også bange for told. Er der nogen, der kender hjemmesiden?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#84 filmz-yoshimura 20 år siden

Jeg har handlet hos dem mange gange, og jeg har hver gang bedt om at få påtrykt en lavere værdi på pakken. Man kan ved checkout klikke en boks af, hvor man vælger lavere værdi på pakke og på invoice, og så plejer jeg at skrive i tekstfeltet nedenunder, at værdien gerne må sættes til max. $13. Det har indtil videre virket hver gang (10-20 gange), men det er selvfølgelig ikke en 100%-løsning.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#85 chuck 20 år siden

#84 Good enough for me :) Tak, for info.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#86 filmz-ataris 20 år siden

Jeg fik told på den eneste gang jeg har bestilt derfra.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#87 filmz-ataris 20 år siden

Dvdfromkorea

Lee Chang-Dong Collection - $40 (+ $10 i fragt)
Bestående af:
- Peppermint Candy
- Green Fssh
- Oasis

DVDtimes review af Oasis hvor filmen får 10/10. "I don’t think you’ll see a better film or DVD package this year [2002]." 8,3 hos imdb

Peppermint Candy og Green Fish er desuden også meget roste i hjemland og udland.

Boxsettet er udsolgt de fleste steder og dvdfromkorea skriver at de ikke få flere i stock når det er udsolgt.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#88 filmz-yoshimura 20 år siden

#87 Min boks er skam allerede på vej. 295,- m. fragt er ganske enkelt for billigt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#89 filmz-kaotmus 20 år siden

For dem, der ikke har set TP nyeste tilbudsavis:
Michael Moore - the big one
Mig og moneterne
25,- stk

Van Helsing
Ed Wood
Hva så Gilbert Grape
50,- stk
Gravatar

#90 chandler75 20 år siden

Fandt i Fona på Frederikssundsvej (sikkert også andre Fona'er):

"Spartacus - 2 disc"
"Scarface"
"Van Helsing - 2 disc"
"Signs"
"Leaving Las Vegas"
50 kr. stk.

"Henry V"
40 kr.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: