Gravatar

#11 stoffer 15 år siden

Jeg kan bakke snagvendt!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#12 MOVIE1000 15 år siden

#11 det tror jeg på Stoffer
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Michael Andersen 15 år siden

#12 Det tror jeg også Buzz er på.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 15 år siden

#9 At snakke er en overordnet kommunikationsform. F.eks. kan man sige, at dyr snakker sammen, også selvom det ikke er mundtligt - altså blot at de kommunikerer. Når man bruger ordet snak i forbindelse med mennesker, betyder det, at der kommunikeres på et lavere plan end f.eks. når man taler. At tale og at holde en tale er noget mere formelt, hvor man udtrykker sin mening om noget mere fornuftigt, end når man blot snakker. Der er vel ikke nogen egentlig definition der udtrykker, at snak skal være i mundtlig form, som du ellers giver udtryk for. Blot at vi kommunikerer sammen på et forholdsvist løst basis. Derfor står jeg fast ved, at vi snakker en helvedes masse på filmz.dk
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 elwood 15 år siden

˙ƃıɯ ɹoɟ ʇǝpǝʌoɥ åd ɹǝpuǝʌ ǝlǝɥ ʇǝp sǝuʎs ƃǝɾ
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 Skeloboy 15 år siden

#14 - hvor fanden har du det fra? Ifølge nudansk ordborg er snak=samtale, mens snakke = tale
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 15 år siden

#16 Jeg prøvede bare at argumentere for mit udsagn med en masse usandheder. I bund og grund skrev jeg jo det hele i spøg fra starten af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 MOVIE1000 15 år siden

#14 man snakker når man er overfor hinanden, eller taler i telefon, på filmz kommunikerer vi med hinanden, da det ikke er direkte
Gravatar

#19 MOVIE1000 15 år siden

#17 nåååååååhhhh
Gravatar

#20 Skeloboy 15 år siden

#18 - men man kommunikere også med hinanden, når man snakker sammen ;)

Skriv ny kommentar: