Gravatar

#131 Michael Andersen 23 år siden

"Grumpier Old Men" er korrekt!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#132 filmz-Daniel_Logan 23 år siden

Dang
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#133 Benway 23 år siden

Det var lidt heldigt jeg kunne huske citatet. Faktisk har jeg aldrig set filmen, men jeg kunne huske det fra en trailer (jeg har dog set den første).

Her kommer det nye, det er en samtale mellem to personer:

A) Did you check her out?

B) Head to toe.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#134 MikkelHJ 23 år siden

Det er fra Goldeneye og den kvinde James og Jack Wade taler om er Natalya Simonova, den russiske transportminister
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#135 Benway 23 år siden

Ja, det er fuldstændigt rigtigt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#136 MikkelHJ 23 år siden

Her kommer den næste:

A: When I see five weirdos stabbing a guy in broad daylight, I shoot the bastards. That's my policy.
B: That was a Shakespeare In The Park production, you moron! You killed five actors! Good ones!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#137 filmz-vassago 23 år siden

Det er fra "Høj Pistolføring".
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#138 MikkelHJ 23 år siden

Det er fuldstændig rigtigt. Jeg syntes ligesom den skulle med, når det nu er en parodi på #120.
Gravatar

#139 filmz-vassago 23 år siden

Okay here it comes...

"Everyone knows, when you make an assumption - you make an ass out of u and mption".
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#140 MikkelHJ 23 år siden

Easy Money. Det er fra The Long Kiss Goodnight.

Skriv ny kommentar: