Gravatar

#71 filmz-Daniel_Logan 23 år siden

Er det en rigtig film eller en eller anden totalt ukendt b-film fra din lokale udlejer?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#72 azathoth 23 år siden

Hmm... det må være noget med noget relativitetsteori... det bliver et gæt.. "Time Machine" den originale??
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#73 Michael Andersen 23 år siden

Hint 1:
Det er faktisk en meget kendt film af en stor instruktør, men filmen står stadigvæk, ligesom dengang den udkom, i skyggen (desværre) af en anden MEGET kendt film!

Hint 2: Citatet bliver udtalt af en filminstruktør!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#74 trekster 23 år siden

Hint 1 kunne pege på:
"Close Encounters"?? af Spielberg i skyggen af Star Wars? De udkom hvert fald samme år jo. (Har lige checke på IMDB :))

Kunne godt passe ind i den. Jeg tænker på scenen hvor alle folkene, der er blevet kidnappet, kommer ud af rumskibet i slutningen. Nogen af dem har så vidt jeg huske nemlig været deroppe i MEGET lang tid.

Hint 2:
Men det er nok ikke den, for jeg mener ikke at Spielberg har en cameo i den?
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#75 azathoth 23 år siden

hmm jeg tror faktisk du har ret Trekster... mth. hint to så er det jo ikke nødvendigvis filmens instruktør der sagde det... det var jo bare EN filminstruktør ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#76 Michael Andersen 23 år siden

Korrekt! Tillykke

Forklaring på hint 2: Der er Spielbergs store idol Francois Truffaut der siger citatet.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#77 trekster 23 år siden

Ahhhh
Gravatar

#78 trekster 23 år siden

Ok, her kommer en:
"Falling floating and flying... Whats next? Fucking?"
:)
Gravatar

#79 azathoth 23 år siden

LETT: "Lawnmower Man"!!
Gravatar

#80 trekster 23 år siden

Dammit. Var den så lett? :))

Skriv ny kommentar: