#54 korrekt :) Min tømmermands plagede hjerne kunne ikke lige finde på en svær en :/ Men Blues Brothers er den svedige klassiker og helt klart en af de bedste musik film :=)
så må det jo være min tur til at komme med et citat:
"They say this one has a surprise ending"
Jeg ved det er et kort citat, men jeg tror nu, at I let kan gætte det. Min hjerne er lidt tom for tiden, da jeg venter på at posten skal komme med Special Edition udgaven af "Gladiator" til mig.
Men burde du (Ikari) ikke vente med at komme med det næste quote, til jeg har bekræftet, at du havde svare rigtigt? Det kunne jo være, at du ikke havde svaret rigtigt.
#51 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#52 inflector 22 år siden
It´s 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half packet of cigarettes, it´s dark and were are wearing sunglasses. Hit it!
#53 Corgan 22 år siden
#54 inflector 22 år siden
#55 Corgan 22 år siden
"They say this one has a surprise ending"
Jeg ved det er et kort citat, men jeg tror nu, at I let kan gætte det. Min hjerne er lidt tom for tiden, da jeg venter på at posten skal komme med Special Edition udgaven af "Gladiator" til mig.
#56 Ikari 22 år siden
Elijah (Jackson): "They called me Mr. Glass" :-)
#57 chandler75 22 år siden
#58 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#59 Ikari 22 år siden
Tja, lad os se, hvad jeg kan komme på nu...
Okay, ready or not, here it comes:
A: "Is that a threat, Detective?"
B: "When it's a threat...You'll know it."
A: "Was that a threat?"
#60 Corgan 22 år siden
Ja, svaret er "Unbreakable".
Men burde du (Ikari) ikke vente med at komme med det næste quote, til jeg har bekræftet, at du havde svare rigtigt? Det kunne jo være, at du ikke havde svaret rigtigt.