Gravatar

#31 Corgan 22 år siden

#29:
Ser du mig svare? Hvis jeg ikke svarer er det jo nok fordi jeg ikke kender svaret, eller er for langsom.
Gravatar

#32 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Showdown in Little Tokyo.. Brandon Lee siger det til Dolph Lundgren.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#33 MadMartigan 22 år siden

#32 Ja, lige inden de skal i en kæmpe Gun-Fight, hvor det ca. er 50 vs. 2, det er alt for morsomt, det gør altså den film rimelig plat!

#34 filmz-vassago 22 år siden

den film er superplat, især i slutningen, den skurk bliver da myrdet for vildt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#35 azathoth 22 år siden

Skal vi ikke lige begrænse brugen af Movie Quote forumet til rent faktisk at skrive og gætte movie quotes. Diskussion af film og andre ting hører sig ikke til her, men bør istedet diskuteres i seperate fora.

Bare så vi ikke skal oprette et nyt Movie Quote forum hver anden dag fordi der er så mange posts!

... blot et forslag!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#36 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 35 Enig !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#37 filmz-vassago 22 år siden

Så længe det har noget med et quote at gøre, så kan jeg ikke se det skader, og det betyder da ikke noget at vi skal oprette en ny tråd - det tager 5 sek.

Det er da også lidt sjovere, så det hele ikke absolut skal blive så struktureret, og at man lige kan joke lidt med det quote man har fundet.

Det ville da blive mere irriterende hvis MadMartigan skulle ha' lavet et nyt forum til det indlæg, så kunne jeg ha' svaret derinde - og wups, så havde vi et ret ligegyldigt forum, og inden længe vil der komme flere af den slags, og til sidst ville man ikke kunne sparke sig frem for den slags. Hvis man lige er offline i et par dage ville man jo ikke vide hvad der var relevant at læse, og hvad der ikke var relevant at læse når man ser forum oversigten.

Derfor ser jeg større problemer i at bare smide den slags over i nye fora'er.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#38 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Nogen har dog en tendens til at overgøre kommentarerne, så det tager 10 poster før der kommer et nyt quote.

Men ellers er jeg enig med dig vassago !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#39 Spanner 22 år siden

I tilfælde af at det blev overset, så er det Fuktz' tur
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#40 azathoth 22 år siden

#37: okay... I guess I missed the point of this forum!!!

Den der "Apocalypse Now Redux" er sgu da pisse kedelig hva??? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: