#101 "Quotes skal være fra en film der er/har været tilgængelig for de fleste" Quotet kom i går, samme dag filmen havde premiere, så det må ikke være fra den.
Hmmm...Tylerdurden, du må hellere skynde dig, for tiden er gået!
Citat fra reglerne: Hvis et quote ikke er blevet gættet og bekræftet indenfor 2 dage skal der gives et hint, ellers går turen videre til den første den bedste.
Og da du sidst skrev noget ang dit quote var datoen d. 26.9 - nu er det d. 29.! Altså mere end to dage siden du gav lyd fra dig....
Så du må hellere finde vej til tastaturet, inden en anden reserverer retten til at komme med det næste quote...
Skynd dig, jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde dem tilbage! ;-)
Åha... det er en eller anden gyser, if I remember correctly. Det er i hvertfald en ung kvinde som skriger "Go to hell!" "Hellraiser" eller muligvis et "Nightmare on Elm Street" citat jeg ikke lige kan placere...?
#101 Corgan 22 år siden
Reconstruction, måske?
#102 skittlez 22 år siden
"Quotes skal være fra en film der er/har været tilgængelig for de fleste" Quotet kom i går, samme dag filmen havde premiere, så det må ikke være fra den.
#103 Corgan 22 år siden
Sorry, men jeg mener bare at jeg har hørt det quote i traileren... eller i noget "bag kameraet". But I could be wrong.
#104 Morbid 22 år siden
#105 Captain Vallo 22 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#106 Ikari 22 år siden
Citat fra reglerne:
Hvis et quote ikke er blevet gættet og bekræftet indenfor 2 dage skal der gives et hint, ellers går turen videre til den første den bedste.
Og da du sidst skrev noget ang dit quote var datoen d. 26.9 - nu er det d. 29.! Altså mere end to dage siden du gav lyd fra dig....
Så du må hellere finde vej til tastaturet, inden en anden reserverer retten til at komme med det næste quote...
Skynd dig, jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde dem tilbage!
;-)
#107 Tylerdurden 22 år siden
Sorry for den lange vente tid, men havde ikke mulighed for at komme på nettet i weekenden. Et stort undskyld lyder fra mig.
Corgan, You're up!
#108 Corgan 22 år siden
Thanks.
Next quote:
A: "Enjoy heaven"
B: "Go to hell!"
#109 The Insider 22 år siden
"Hellraiser" eller muligvis et "Nightmare on Elm Street" citat jeg ikke lige kan placere...?
#110 Morbid 22 år siden
er det ikke ?