Gravatar

#111 filmz-Wacker 22 år siden

Jeg kigger kun på imdb hvis jeg ikke kan gætte qouten, og lader så være med at gætte herinde...
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#112 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg har været først med 2, og dem kunne jeg. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#113 chandler75 22 år siden

Jeg tror nu også det sker sjældent at folk snyder... Folk er bare dygtige :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#114 filmz-Diller82 22 år siden

Det har nok lidt at gøre med at de fleste der følger med i dette forum er nogle filmnørder(ment som et kompliment), selv bruger jeg kun imdb hvis det er et quote hvor jeg er irriteret over at jeg ikke kender det, og skriver så ikke svaret.
Er i øvrigt helt lost mht hvilken film det er vi skal gætte =)
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#115 MikkelHJ 22 år siden

The Rocketeer?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#116 azathoth 22 år siden

Øhm... the Rocketeer... nomieret til to store Oscars??? I dont THINK so!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#117 MikkelHJ 22 år siden

Fordømt! Jeg var ellers overbevist om, at Timothy Dalton vandt en Oscar for bedste birolle det år :)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#118 The Insider 22 år siden

LOL :D Jeg er personlig ret vild med "Rocketeer", men det er ikke det korrekte svar. Filmen blev Oscar-nomineret for Bedste Mandlige Hovedrolle og Bedste Instruktør. Instruktøren er ikke amerikaner.
War. War never changes.
Gravatar

#119 azathoth 22 år siden

#118: Jeg mindes da også den var meget sjov... men Oscar materiale kan vi vel godt blive enige om at den IKKE er!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#120 azathoth 22 år siden

Hmmm... det er rent gætværk... Ppl Vs. Larry Flynt???

Skriv ny kommentar: