Den film har set masser af gange da jeg voksede op sammen de andre gode af slagsen som fx The Sea Hawk og Captain Blood for blot at nævne et par af dem :)
Her kommer et fra en anden klassiker: "A cow jumped the moon, but a fool he jumps higher, from X the serf, to X the squire!"
Prøver lige at skrifte genre til en film som jeg ikke engang er sikkert på er udkommet på dvd?! (Det må man godt, ik?) - Hvis det er for svært må jeg jo bare komme med lidt hints...
---
X: I am god! I am god! (Y kills X) Y: No... - I am god!
---
(Det kan måske tilføjes allerede nu at vi ikke taler kvalitetsfilm...?!)
Har ingen anelse om den ligefrem har været i biografen herhjemme, men har undersøgt det og den findes på DVD - dog kun som R1... Har også prøvet at låne den på VHS i Playtime herhjemme, så den skulle vidst være god nok...
Hvis det hjælper kan I skifte (Y kills X) ud med (Y kills X and begins eating Y). En lille detalje, men det kan måske hjælpe lidt på vej, da jeg tror den er lidt svær?!
Iøvrigt kan det godt være der går en smule tid før jeg svarer, da min internet-forbindelse på mit kollegie er røget. Studerer pt. i syd-spanien og der er den slags ikke super stabilt! :-( Skriver derfor nu fra en internet-café... Ved ikke om den har åbent imorgen, søndag, men ellers kan jeg i hvert fald komme til internettet på uni mandag formiddag. Undskyld ulejligheden - forbindelsen gik en times tid efter jeg havde skrevet! Hvis I ikke kan vente, må I jo bare fortsætte med mig på bænken... :-)
#81 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Her kommer et fra en anden klassiker:
"A cow jumped the moon, but a fool he jumps higher, from X the serf, to X the squire!"
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#82 McPeter 22 år siden
#83 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Quotet siges af hans væbner Wamba - Jeg var bange for at hvis jeg skev W ville det blive gættet for hurtigt :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#84 McPeter 22 år siden
Prøver lige at skrifte genre til en film som jeg ikke engang er sikkert på er udkommet på dvd?! (Det må man godt, ik?) - Hvis det er for svært må jeg jo bare komme med lidt hints...
---
X: I am god! I am god!
(Y kills X)
Y: No... - I am god!
---
(Det kan måske tilføjes allerede nu at vi ikke taler kvalitetsfilm...?!)
#85 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#86 McPeter 22 år siden
Hvis det hjælper kan I skifte (Y kills X) ud med (Y kills X and begins eating Y). En lille detalje, men det kan måske hjælpe lidt på vej, da jeg tror den er lidt svær?!
Iøvrigt kan det godt være der går en smule tid før jeg svarer, da min internet-forbindelse på mit kollegie er røget. Studerer pt. i syd-spanien og der er den slags ikke super stabilt! :-(
Skriver derfor nu fra en internet-café... Ved ikke om den har åbent imorgen, søndag, men ellers kan jeg i hvert fald komme til internettet på uni mandag formiddag. Undskyld ulejligheden - forbindelsen gik en times tid efter jeg havde skrevet! Hvis I ikke kan vente, må I jo bare fortsætte med mig på bænken... :-)
#87 filmz-Diller82 22 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#88 MikkelHJ 22 år siden
#89 filmz-Diller82 22 år siden
#90 filmz-Diller82 22 år siden